Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Okolice Sadkowic pow. rawski uszkodzony nadajnik po silnym gradobiciu i wiatrach.
Według BOK Orange od 11:10 do xxx będzie trwała naprawa.
Brak możliwości rozmowy i odebrania -głuchy telefon.
Zasięg telefon wskazuję 2~3 kreski .
Smsy działają ...
Zgłaszany problem powyższy do Orange, najpierw twierdzili, że awaria jak napisałem maila to , odpisali że wszystko jest cacy awarii nigdy nie było. Kłamali i mataczyli na piśmie.Wcześniej BOK stwierdził naprawę BTSu
Po tygodniu telefon miał zasięg ale smsy/połączenia nie były realizowane/internet martwy:
to odpisał Orange kpina z klienta: (jak nie działa UMTS to w GSM taki sam syf był/jest)
Dzień dobry,
otrzymaliśmy Pani zgłoszenie, które dotyczyło zasięgu w miejscowości Kłopoczyn.
Sprawdziliśmy działanie naszych nadajników w podanej przez Panią lokalizacji. Rzeczywiście 28.06.2016 zarejestrowaliśmy pogorszenie jakości pracy sieci w technologii 3G. Przewidywany termin zakończenia utrudnień to 28.07.2016.
Rozumiemy, że zgłoszona sprawa jest dla Pani ważna. Na czas występowania nieprawidłowości zachęcamy Panią do zmiany trybu sieci z pozycji telefonu na GSM.
Pozdrawiamy,
Orange
Ewelina Ś