• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #757636  autor: maciek1027
 21 paź 2014, 23:34
Siemka, posiadam Umowe o świadczenie usług telekomunikacyjnych i kartę gwarancyjną z IMEI. Czy te dwa dokumenty wystarczą jeżeli chodzi o gwarancje?
Sieć Orange

Pozdrawiam

:)

 #757795  autor: user_delete34
 22 paź 2014, 19:18
Jeżeli na umowie jest wpisane, że do umowy zakupiony został (ten ewentualnie reklamowany) telefon, z wpisanym IMEI - to na pewno tak.

 #759378  autor: Orange Ekspert
 30 paź 2014, 10:25
maciek1027, aby oddać telefon do naprawy w ramach gwarancji konieczne będzie okazanie dowodu zakupu (paragon, faktura) oraz ważnej karty gwarancyjnej.

Pozdrawiam,
Orange Ekspert