Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Od niedzieli 24-go bm. nie mogę zalogować się do iTakTak. Nie pomagają kolejne zgłoszenia poprzez Biuro Obsługi, konsultanci nie są w stanie zwrócić mi kosztów połączenia, ponieważ SMS "zawiesza się" - tak twierdzą. Wcześniej zgłaszany był problem z różnicą stanu konta - konto sprawdzane kodem z pozycji telefonu, różni się od konta na iTakTak. Do tej pory nie rozwiązano tej przypadłości. Co robią panowie technicy w tej sprawie ? Odkąd T-Mobile wkroczyło na "arenę", coraz częściej zdarzają się takie mankamenty sieci.
Nie mogą zwrócić kosztów połączenia, bo poprzedni zwrot kosztów zawiesił się - cyrk.
Naprawili wreszcie, zobaczymy na jak długo. Zwrócili za jedno połączenie, a było pięć.
Napisz reklamację i że prosisz o doładowanie kwotą x, np 15 zł (nie znam tych kosztów) w związku z sytuacją. Podobno jednak tonem pretensjonalnym nic tam nie załatwisz.
A przy okazji szykuj się na brak możliwości włączenia pakietów, sprawdzenia ich stanu i podobnych rzeczy po USSD z racji stanu konta 0 zł, bo tak chce wyświetlić przemiła platforma.