• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #743113  autor: MarcinN99
 24 sie 2014, 14:59
Telefon (Quantum 400 cc) po około godzinie od włączenia gubi zasięg (sieci komórkowych) i żeby zasięg był spowrotem trzeba wyłączyc i właczyć telefon jeszcze raz. Jest to niedopuszczalne w przypadku telefonu który ma służyc do odbierania ważnych rozmów. (problem występuje od około miesiąca). Wysłałem zgłoszenie do pomocy technicznej i powiedziano mi ze mam zresetowac telefon do ustawień fabrycznych. Tak też zrobiłem lecz problem nie rozwiązał sie więc pytam was czy wiecie może co mam zrobic? wysłac na reklamacje? (Nie jest to wina kart SIM gdyż na innych telefonach działaja poprawnie

 #743117  autor: dan7
 24 sie 2014, 15:17
Oczywiście że reklamacja. Nie ma się co zastanawiać.

Sok przecierowy z Orange, Play, Virgin i T-Mobile

 #743119  autor: MarcinN99
 24 sie 2014, 15:19
a nic innego sie nie da zrobic? Czy podczas rekalmacji poniose koszty przesyłki?

 #743135  autor: Niezgodna7
 24 sie 2014, 15:58
Może wymuś jeden tryb z 2G /3G.
Jakaś poprawa na którymś z nich?

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #743154  autor: KA
 24 sie 2014, 17:20
Dopóki tak się dzieje, może zamiast wył/wł pomoże przejście na tryb samolotowy i z powrotem - będzie szybciej.