Telefon (Quantum 400 cc) po około godzinie od włączenia gubi zasięg (sieci komórkowych) i żeby zasięg był spowrotem trzeba wyłączyc i właczyć telefon jeszcze raz. Jest to niedopuszczalne w przypadku telefonu który ma służyc do odbierania ważnych rozmów. (problem występuje od około miesiąca). Wysłałem zgłoszenie do pomocy technicznej i powiedziano mi ze mam zresetowac telefon do ustawień fabrycznych. Tak też zrobiłem lecz problem nie rozwiązał sie więc pytam was czy wiecie może co mam zrobic? wysłac na reklamacje? (Nie jest to wina kart SIM gdyż na innych telefonach działaja poprawnie
- Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Może wymuś jeden tryb z 2G /3G.
Jakaś poprawa na którymś z nich?
Jakaś poprawa na którymś z nich?
Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis