• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #704271  autor: cofex
 16 mar 2014, 00:19
Witam Wszystkich !
Mam poważny problem z naprawą mojego telefony xperia. Oddałem telefon do serwisu w - support ponad miesiąc temu. Jednak do tej pory ani nie naprawili ani nie wymienili telefonu.
Oficjalnie tłumaczą się że nie mają części i że czekają na decyzję od Sony jak to " załatwić " - czy wymienić czy zaproponować inny telefon.

Powiedzcie mi czy są jakieś przepisy które mówią ile mają czasu na naprawę ?

Czy spotkaliście się z tak długim czasem naprawy u Soniaka ?

Ogółem jak można ich przycisnąć żeby przyśpieszyli tę naprawę.....

Nie sądziłem że Sony tak traktuje swoich klientów.

 #704279  autor: Kryniczanin
 16 mar 2014, 06:27
Mi wymieniali W995 pod koniec gwarancji w ciągu dwóch tygodni a to już wtedy był model który łatwo nie było zdobyć.