• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #673326  autor: TheArt
 08 lis 2013, 15:36
Od wczoraj ciągle usługa chwilowo niedostepna, wie ktoś czy coś robią z taryfami czy chwilowo mają awarie. Przez to że nie mogłem zmienić taryfy wyłączył mi się numer.

 #673345  autor: marcinek243
 08 lis 2013, 16:45
Mi wszystko działa. Nie można zmienić taryfy po blokadzie połączeń wychodzących!
 #673348  autor: Badul
 08 lis 2013, 16:50
To chwilowe , ostatnio coraz częstsze :!:

ODRADZAM NJU MOBILE PONIEWAŻ BEZPODSTAWNIE BLOKUJĄ SIM KRADNĄC ŚRODKI NA KARCIE

 #673525  autor: marcin1980
 09 lis 2013, 15:42
Takie problemy zgłaszać najlepiej bezpośrednio do BOK tam odpowiedni ludzie sprawdzą co się dzieje, tak tylko można gdybać

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #673531  autor: kamil4862
 09 lis 2013, 16:11
W salonach również mają problemy z systemem.

Obrazek

 #673550  autor: marcinek243
 09 lis 2013, 17:27
Uuuu. Dziś przy *163# mam "invalid customer response"

 #673591  autor: Luks
 09 lis 2013, 21:20
Wczoraj rano zmieniałem taryfę i trwało to jak na Play dość długo - ponad 2 godziny, ale z samymi kodami problemów nie było.

 #673608  autor: Wiola_K
 09 lis 2013, 23:20
Dziś mają prace jakieś stąd te problemy