• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #655790  autor: manyaky
 18 sie 2013, 04:58
Można też przez NetMonitora.

 #664863  autor: kszaq
 29 wrz 2013, 12:14
Odkopię trochę temat, by zapytać: czy działa Wam obecnie HD Voice w Playu?

U mnie od mniej-więcej początku sierpnia wszystkie rozmowy lecą w AMR 12.2 kbps. Próbowałem na 3 różnych telefonach (w których z kartami T-Mobile HD Voice działa bez zająknięcia), jak również z 3 różnymi kartami SIM od Playa. BOK uparcie twierdzi, że po stronie sieci wszystko jest w porządku i że wina leży po stronie oprogramowania w telefonie (które nie zmieniło się od czasu, gdy HD Voice działało!) lub wadliwych kart SIM.

Dziękuję z góry za Wasze odpowiedzi.

 #664876  autor: Ricki1980
 29 wrz 2013, 13:22
Działa cały czas bez problemu. To w T-Mobile zauważyłem, częsty brak HD Voice. Jakich telefonów używasz i czy na 100% jesteś w zasięgu 3G macierzystym Play?

 #664880  autor: kszaq
 29 wrz 2013, 13:56
Używane telefony to LG Nexus 4, Samsung Galaxy Mini 2 (w menu serwisowym WB-AMR ustawione na "Enabled") oraz Sony Ericsson Xperia Mini Pro. We wszystkich telefonach testowałem w zasięgu sieci macierzystej Play 3G. Być może faktycznie zaradzi tutaj coś wymiana karty SIM. Dziękuję za informacje.

Edit: Wykonałem trochę więcej testów i okazało się, że za brak HD Voice odpowiada zrzucanie na GSM podczas rozmowy oraz fakt, że na najnowszym radiu w Nexusie 4 (.84) wyłączony został HD Voice.

 #665014  autor: grzegi
 29 wrz 2013, 23:40
U mnie sytuacja identyczna. Mimo zapewnień operatora połączenie z 3G Play do 3G Play leci po AMR 12.2.

Sytuacja do wyjaśnienia. Galaxy Ace 2.