Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Odkopię trochę temat, by zapytać: czy działa Wam obecnie HD Voice w Playu?
U mnie od mniej-więcej początku sierpnia wszystkie rozmowy lecą w AMR 12.2 kbps. Próbowałem na 3 różnych telefonach (w których z kartami T-Mobile HD Voice działa bez zająknięcia), jak również z 3 różnymi kartami SIM od Playa. BOK uparcie twierdzi, że po stronie sieci wszystko jest w porządku i że wina leży po stronie oprogramowania w telefonie (które nie zmieniło się od czasu, gdy HD Voice działało!) lub wadliwych kart SIM.
Działa cały czas bez problemu. To w T-Mobile zauważyłem, częsty brak HD Voice. Jakich telefonów używasz i czy na 100% jesteś w zasięgu 3G macierzystym Play?
Używane telefony to LG Nexus 4, Samsung Galaxy Mini 2 (w menu serwisowym WB-AMR ustawione na "Enabled") oraz Sony Ericsson Xperia Mini Pro. We wszystkich telefonach testowałem w zasięgu sieci macierzystej Play 3G. Być może faktycznie zaradzi tutaj coś wymiana karty SIM. Dziękuję za informacje.
Edit: Wykonałem trochę więcej testów i okazało się, że za brak HD Voice odpowiada zrzucanie na GSM podczas rozmowy oraz fakt, że na najnowszym radiu w Nexusie 4 (.84) wyłączony został HD Voice.