• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #643288  autor: Tapir
 29 cze 2013, 16:26
Dziś miałem połączenie Plus > Play Fresh które trwało 32 minuty. Zawsze doliczało mi 1 min. za każde 2 min. połączenia, ale dziś było inaczej - minęło prawie 5 godz. a dodatkowe 16 min. nie pojawiło się na koncie (*102#).

Czy coś się zmieniło w usługach Play czy może to awaria?

 #643291  autor: KR2615
 29 cze 2013, 16:34
Masz pewność że było to połaczenie z Plusa a nie numer przeniesiony do PLAY?

 #643292  autor: Andrzej24
 29 cze 2013, 16:42
krzys pisze:Masz pewność że było to połaczenie z Plusa a nie numer przeniesiony do PLAY?
Właśnie. Jeśli masz zarejestrowany nr na Play24 to zaloguj się i w zakładce połączenia będzie widniało czy to "połączenie z Play" z "z poza Play"

 #643400  autor: Tapir
 29 cze 2013, 23:27
Na 100% to było połączenie z Plus na Play. Numer z którego wykonano połączenie jest od samego początku tj. kilkanaście lat w Plus GSM. Jestem tego na 100% pewny, gdyż to telefon mojej żony. Wielokrotnie już wcześniej "doładowywałem sobie" minut i nigdy nie było z tym problemów.

 #643457  autor: Wiola_K
 30 cze 2013, 10:23
To trzeba wysłać zgłoszenie przez play24. Napisać o jakie połączenie chodzi. Oni to na pewno rozwiążą. Oczywiście masz stare ZM bo nowe już nie działa

 #643467  autor: Tapir
 30 cze 2013, 10:53
Co to jest ZM? Wcześniej nigdy nie było problemów z naliczaniem darmowych minut przy połączeniu z tego numeru na mój numer.

Wysłałem wczoraj zgłoszenie i jest już odpowiedź:
odpowiadając na pytanie dotyczące połączenia głosowego z numerem 605xxxxxx,uprzejmie informuję, że takie połączenie nie zostało zarejestrowane przez system. Stąd też nie zostały naliczone darmowe minuty na Pana konto.
Usunąłem numer z cytatu. Połączenie było, oba telefony w czasie połączenia były w tym samym pomieszczeniu, byłem trzeźwy - aby nie było wątpliwości, a jednak w systemie Play nie odnotowano połączenia. Faktycznie w spisie połączenie nie figuruje, ale takie połączenie było! System Plus naliczył za przeprowadzoną rozmowę.

Dziś raz jeszcze spróbowałem, połączenie nieco ponad 2 min. ten sam numer wychodzący. Minutę naliczono, połączenie było.

Co dziwne, wczoraj 1,5 godz. po tej rozmowie której niby nie było został wysłany SMS z Plus na inny numer Play nie został dostarczony. Wybierając w telefonie z którego wysłano SMS opcję "Zobacz szczegóły wiadomości" czytam:

Wysłano: 13:28 29 cze
Do: ......
Status: Nie dostarczono
Odebrano: 13:28 29 cze

 #643485  autor: kerim36
 30 cze 2013, 11:32
Tapir pisze:Co to jest ZM?
Usługa "Zbieraj Minuty"

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #643491  autor: Tapir
 30 cze 2013, 11:48
kerim36 pisze: Usługa "Zbieraj Minuty"
Nie skojarzyłem:) W takim razie mam chyba starą, bo aktywowałem usługę w 2008 lub 2009 roku.

 #653749  autor: prezeswk
 09 sie 2013, 22:55
Tapir pisze:Na 100% to było połączenie z Plus na Play. Numer z którego wykonano połączenie jest od samego początku tj. kilkanaście lat w Plus GSM. Jestem tego na 100% pewny, gdyż to telefon mojej żony. Wielokrotnie już wcześniej "doładowywałem sobie" minut i nigdy nie było z tym problemów.
Odgrzewam temat, bo dopiero teraz na niego wpadłem. Zgadza się co piszesz i to się zdarza Playowi (zwłaszcza po zrównaniu MTRów), że połączenia przychodzące spoza sieci idą w kosmos, czyli nie widać ich w Play24 i nie nalicza minut w ZM. Ja mam nr w Play ze starą wersją ZM i mam trochę ruchu przychodzącego ze względu na sprawy zawodowe. Czasem się zdarza, że jest tak, jak piszesz. Mi po miesiącu od reklamacji dodali minuty, nawiasem mówiąc przypadkiem na to wpadłem, że mi nie policzono, sprawdziłem nr dzwoniący i sprawa wyszła. Dodam jeszcze, że pierwsza reklamacja była odrzucona, nie przyznali się do połączenia. Dopiero jak zobaczyli kawałek bilingu osoby, która do mnie dzwoniła, to nagle połączenie się "znalazło" :)

 #654340  autor: bolek2004
 12 sie 2013, 19:11
Widocznie coś kombinują z tym. Jak do tej pory taka sytuacja mi się nie zdarzyła bo jeśli rozmawiam dłużej z numerem z innej sieci to po rozmowie odruchowo sprawdzam ile nabiło. Widać że trzeba się pilnować.

 #654360  autor: Ricki1980
 12 sie 2013, 20:29
Ja do tej pory na trzech numerach ze starym "zbieraj minuty" nie zauważyłem owych nieprawidłowości.

 #654406  autor: prezeswk
 12 sie 2013, 22:51
bolek2004 pisze:Widać że trzeba się pilnować.
Dokładnie, ja też odruchowo sprawdzam stan, zwłaszcza po dłuższej rozmowie, przy czym o tym, że doładowało bardziej wiem z daty ważności niż z minut, bo jak się często dzwoni i odbiera, to trudno to ogarnąć. Nie mniej jednak trzeba pilnować!