Postaram się opisać sytuację w miarę klarownie.
Abonent X, posiadający "oryginalny" nr Play (794), zalogowany w macierzystym zasięgu od kilku dni ma problemy z połączeniami przychodzącymi. Bardzo często podczas telefonowania na jego nr połączenie jest "głuche", tzn. nie ma sygnału oczekiwania na połączenie oraz po odebraniu takiego połączenia przez abonenta X naliczany jest czas trwania rozmowy, pomimo że rozmówcy mają w telefonach ciszę. Problem ten występuje trwale lub losowo, w zależności od numeru dzwoniącego.
Gdy próbuję zadzwonić ze swojego numeru Play (603) na nr abonenta X za każdym razem połączenie jest "głuche".
Abonenci sieci T-Mobile, Plus i Orange dzwoniący na nr X napotykają "głuche" połączenie losowo - kilka połączeń udanych, kilka połączeń "głuchych".
Dzwoniąc na nr X z numeru Vodafone za każdym razem połączenie zostaje zrealizowane z kryształową jakością.
Przełożenie karty SIM do innego telefonu nie rozwiązuje problemu.
Abonent X może zadzwonić do każdego bez najmniejszego problemu, SMS i pozostałe usługi działają bezproblemowo.
Orientuje się ktoś, w czym może tkwić błąd?
Pozdrawiam
