Trzy proby doladowania konta tak-tak fon ze strony t-mobile.pl/doladowania (co kilkanascie minut).
Caly czas po wpisaniu danych karty komunikat na stronie polcardu:
"Wystąpił następujacy błąd podczas przetwarzania transakcji kartą:
Nie uzyskano od sklepu potwierdzenia odebrania odpowiedzi autoryzacyjnej.
Naciśnij przycisk "Powrót" aby powrócić do sklepu internetowego."
A po powrocie do strony t-mobile:
" Błąd
Nie można kontynuować transakcji dla podanych parametrów. Transakcja jest anulowana."
Tez tak macie?
[ Dodano: 2013-07-06, 20:06 ]
Otrzymalem dzis odpowiedz od t-mobile:
"Witam,
bardzo dziękuję za korespondencję i przepraszam za utrudnienia. Doładowania są widoczne w systemie. Ich status oznacza, że doszło do błędów w komunikacji pomiędzy bankiem a pośrednikiem, czyli firmą DialCom24 Sp. z o.o.
W związku z powyższym bardzo proszę o sprawdzenie konta email którego adres podawał Pan podczas doładowań. Możliwe, że otrzymał Pan emaile z informacją o utworzeniu przedpłaty, którą można dokończyć proces doładowania salda.
Jeżeli nie otrzymał Pan takiej korespondencji to proszę o przesłanie na adres [email protected], czyli do pośrednika doładowania, emaila z prośbą o wyjaśnienie sprawy i załączonymi potwierdzeniami przelewu.
Chciałbym też odnieśc się do prośby o ręczne przedłużenie ważności konta. W chwili obecnej nie jest to możliwe, ponieważ jest wyznaczona data migracji numeru do systemu Tak Tak T-Mobile na kartę.
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienie będzie pomocne."
Slowem grzecznie, milo, ale radz sobie kliencie sam, a najlepiej spadaj na drzewo.
Nie wazne, ze doladowywales ze strony t-mobile, bo oczywiscie musi byc jakis posrednik. I nie wazne, ze zostales bez mozliwosci wykonywania rozmow wychodzacych (prosilem o przedluzenie waznosci o 3 dni do poniedzialku)....
Co ciekawe t-mobile dolaczylo ankiete czy jestem zadowolony... Ehhhh
[ Dodano: 2013-07-08, 00:12 ]
Zeby nie bylo, ze nie probowalem.... Niestety znow to samo.....
A T-mobile oczywiscie to nic nie obchodzi, ze nie mozna doladowac numeru z ich strony www. I pozniej sie dziwia, ze traca klientow. Na kazdym kroku jakies problemy z ta siecia.
[ Dodano: 2013-07-08, 11:20 ]
Postanowilem byc naiwny i sprobowac jeszcze dwa razy. Mysle sobie moze ktos wrocil po weekendzie i przekrecil jakas wajche. Nic... nie dziala....
Czy tylko ja mam problemy z doladowaniem tak-taka przez strone t-mobile, czy ktos jeszcze?
[ Dodano: 2013-07-09, 16:22 ]
Odpowiedz z T-mobile, jak jeszcze troche ich pomeczylem:
"Dziękuję za przesłaną korespondencję. Pragnę poinformować, że pośrednikiem transakcji jest firma Dialcom. Kontaktowałem się z jej przedstawicielem. Nie otrzymali żadnych kwot z Pana konta bankowego.
W takim przypadku może Pan przesłać potwierdzenie przelewu na adres przedstawiony w poniższej korespondencji. " (dalej o innej kwestii o ktora pytalem)
Problem w tym, ze placilem karta i oni sami nie chcieli pobrac pieniedzy z mojej karty. Coz chyba nad tym zupelnie nie panuja....
Caly czas po wpisaniu danych karty komunikat na stronie polcardu:
"Wystąpił następujacy błąd podczas przetwarzania transakcji kartą:
Nie uzyskano od sklepu potwierdzenia odebrania odpowiedzi autoryzacyjnej.
Naciśnij przycisk "Powrót" aby powrócić do sklepu internetowego."
A po powrocie do strony t-mobile:
" Błąd
Nie można kontynuować transakcji dla podanych parametrów. Transakcja jest anulowana."
Tez tak macie?
[ Dodano: 2013-07-06, 20:06 ]
Otrzymalem dzis odpowiedz od t-mobile:
"Witam,
bardzo dziękuję za korespondencję i przepraszam za utrudnienia. Doładowania są widoczne w systemie. Ich status oznacza, że doszło do błędów w komunikacji pomiędzy bankiem a pośrednikiem, czyli firmą DialCom24 Sp. z o.o.
W związku z powyższym bardzo proszę o sprawdzenie konta email którego adres podawał Pan podczas doładowań. Możliwe, że otrzymał Pan emaile z informacją o utworzeniu przedpłaty, którą można dokończyć proces doładowania salda.
Jeżeli nie otrzymał Pan takiej korespondencji to proszę o przesłanie na adres [email protected], czyli do pośrednika doładowania, emaila z prośbą o wyjaśnienie sprawy i załączonymi potwierdzeniami przelewu.
Chciałbym też odnieśc się do prośby o ręczne przedłużenie ważności konta. W chwili obecnej nie jest to możliwe, ponieważ jest wyznaczona data migracji numeru do systemu Tak Tak T-Mobile na kartę.
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienie będzie pomocne."
Slowem grzecznie, milo, ale radz sobie kliencie sam, a najlepiej spadaj na drzewo.
Nie wazne, ze doladowywales ze strony t-mobile, bo oczywiscie musi byc jakis posrednik. I nie wazne, ze zostales bez mozliwosci wykonywania rozmow wychodzacych (prosilem o przedluzenie waznosci o 3 dni do poniedzialku)....
Co ciekawe t-mobile dolaczylo ankiete czy jestem zadowolony... Ehhhh

[ Dodano: 2013-07-08, 00:12 ]
Zeby nie bylo, ze nie probowalem.... Niestety znow to samo.....
A T-mobile oczywiscie to nic nie obchodzi, ze nie mozna doladowac numeru z ich strony www. I pozniej sie dziwia, ze traca klientow. Na kazdym kroku jakies problemy z ta siecia.
[ Dodano: 2013-07-08, 11:20 ]
Postanowilem byc naiwny i sprobowac jeszcze dwa razy. Mysle sobie moze ktos wrocil po weekendzie i przekrecil jakas wajche. Nic... nie dziala....
Czy tylko ja mam problemy z doladowaniem tak-taka przez strone t-mobile, czy ktos jeszcze?
[ Dodano: 2013-07-09, 16:22 ]
Odpowiedz z T-mobile, jak jeszcze troche ich pomeczylem:
"Dziękuję za przesłaną korespondencję. Pragnę poinformować, że pośrednikiem transakcji jest firma Dialcom. Kontaktowałem się z jej przedstawicielem. Nie otrzymali żadnych kwot z Pana konta bankowego.
W takim przypadku może Pan przesłać potwierdzenie przelewu na adres przedstawiony w poniższej korespondencji. " (dalej o innej kwestii o ktora pytalem)
Problem w tym, ze placilem karta i oni sami nie chcieli pobrac pieniedzy z mojej karty. Coz chyba nad tym zupelnie nie panuja....