• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #642292  autor: m0hameD101
 26 cze 2013, 07:54
Witam, otóż sprawa wygląda następująco.
Od trzech dni nie docierają do mnie żadne smsy, na kartę Virgin Mobile.
Numer Centrum SMS się zgadza, przywróciłem telefon (Nokia Asha 205)
do ustawień fabrycznych i nic to nie dało.
Kolega ma kartę z tej samej sieci i nie ma żadnych problemów z SMS.
Niewiem co jeszcze mógłbym sprawdzić, więc proszę Was o pomoc.

 #642295  autor: slawekt
 26 cze 2013, 08:08
m0hameD101 pisze:Od trzech dni nie docierają do mnie żadne smsy, na kartę Virgin Mobile.
1. Przełóż swoją kartę do telefonu kolegi.
2. Jeżeli na jego aparacie SMS'y będą dochdzić, to błędu będziesz musiał szukać w ustawieniach Swojego telefonu.
3. Jeżeli nadal nie będzie działało, to dzwoń do CMOK (*222, darmowy z telefonu w sieci VM) niech sprawdzą co się dzieje, lub w ostateczności wymienią kartę SIM.

 #642386  autor: m0hameD101
 26 cze 2013, 14:42
Karta SIM została sprawdzona w 2 telefonach, okazało się, że jest uszkodzona.
Po kontakcie z VM, czekam na duplikat karty.