• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #636142  autor: wook
 29 maja 2013, 22:51
Od czasu gdy aktywowała się (i skończyłem używać do netu Aero2) nowa umowa (Orange Mix za 29,90) mam problem z netem w telefonie (Nokia E5-00), konfiguracja dobra (wysyłana kilka razy), na innych fonach (Nokia E65, LG L9) też były problemy, nie mam pakietu tylko opcja bezpieczny internet (to, że maksymalnie pobieże z konta 19 PLN i załącza lejek, nie przetransferowałem jeszcze nawet 50 MB). Raz połączy za pierwszym razem kiedy indziej trzeba kombinować z przełączanie trybów (online - offline - online), czasem nic nie pomaga i nie łączy. Jest jeszcze jeden problem po 1h (czasem nawet szybciej) rozłancza mi neta w fonie (E5) choć siedze w tym samym miejscu. Może to ważne ale wcześniej w tym fonie miałem karte Aero2 (punkty dostępu poprzenosiłem do innych sieci docelowych, by w razie czego szybko przywrócić, w tych co jest orange nie ma punktów z innych sieci). Macie jakieś pomysły? Wątpliwe by była wina fona/systemu bo dzieje się tak na kilku różnych fonach/systemach (w nokiach najnowszy niebrandowany soft, w L9 Android 4.1 JB z brandem Play).

[ Dodano: 2013-05-30, 14:09 ]
dzisiaj zasię zniknął, kompletny brak zarówno w E5 i w 3510i. Telefon z kartą play też nie wyszukuje orange. Gdzie im to zgłosić, że zasięg zdechł?

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #636477  autor: Orange Ekspert
 31 maja 2013, 14:08
Gdzie dokładnie się znajdujesz? (podaj miejscowość oraz nazwę ulicy) a także tryb sieci wybrany w telefonie: 2G/3G/Auto

Marek

 #636507  autor: wook
 31 maja 2013, 17:25
zniknięcie zasięgu było związane z wczorajszą awarią, problem rozłanczania nie wiem czy dalej jest czy coś naprawili ale teraz często przełancza mi telefon z UMTS na GSM (tryb auto), nie chce mieć tylko UMTS bo czasem jestem w miejscach bez zasięgu takowego (po zmianie na umts i spowrotem na podwójny przez pewien czas jest 3,5G).

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #637144  autor: Orange Ekspert
 03 cze 2013, 10:56
Jeżeli zaobserwujesz jeszcze jakieś niedogodności z siecią możesz to zgłaszać po zalogowaniu na: http://bit.ly/1303Mcn

 #640826  autor: wook
 20 cze 2013, 07:59
dalej potrafi w godzinach od 11-17 nie połączyć do sieci, tzn. Łączy ale wszystkie przeglądarki wywalają błąd konfiguracji połączenia a wysyłałem ustawienia tydzień temu.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"