• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #613702  autor: starapiczka
 14 lut 2013, 08:20
Od rana nie można zalogowac się na swoje konto: błąd 1726919. Pewnie jest tak od wczoraj, ponieważ wieczorem nie było mozliwości zalogowania się poprzez aplikację w telefonie z androidem.

 #613705  autor: Sig
 14 lut 2013, 08:44
U mnie 24.play.pl działa na wszystkich 4 numerach, co nie wyklucza jednak, że nie działa u kogoś.
Generalnie Play24 zawsze miał pady, więc sensacji tutaj nie ma.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #613716  autor: remi89
 14 lut 2013, 10:06
U mnie również wszystko działa jak powinno :)

P@weŁ

 #613780  autor: DanielR
 14 lut 2013, 14:49
Logowałem się niedawno - kilkanaście minut temu. Bez najmniejszego problemu.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #613950  autor: paker
 15 lut 2013, 12:48
A najgorsze jest to że gdy play24 jest najbardziej potrzebny wtedy zwykle nie działa.


_________________
http://www.k3agro.pl/

 #614082  autor: starapiczka
 15 lut 2013, 21:57
I znowu nie moge się od rana zalogować: Kod Błędu: 1750640. To już przestaje byc smieszne :-(

 #614553  autor: grzegorz0plonka
 17 lut 2013, 20:54
U mnie niestety nie spotkałem żadnych problemów play24.

Resetuj całkowity twoją przeglądarką internetową i wykasuj wszystkie dane cookie.

 #615588  autor: djkarateka
 21 lut 2013, 11:56
Czasami strona Playa jest przeciążona a poza tym zobacz czy masz na kompie wszystko ok, najlepszy program do usuwania historii i cookie to ccleaner ze strony www.piriform.com, jest po polsku w pełni polecam

re

 #618860  autor: zezulu
 09 mar 2013, 09:54
dokładnie zgadzam sie

 #618905  autor: venom
 09 mar 2013, 13:17
Ja nie moge zalogowac sie do play24 od 15 lutego.
Czyszczenie ciasteczek nic nie daje. Nawet ostatnio instalowalem system na netbooku i problem wystepuje. Wiec nie ma znaczenia czy probuje sie logowac z komputera stacjonarnego czy z netbooka; z laptopa zony jest ten sam problem, mimo ze Ona moze sie zalogowac na swoje konto - wiec jak widac, to nie jest wina komputera. Problem dotyczy Opery i Mozilli - z tych przegladarek probuje sie zalogowac.
Najlepsze jest to, ze dzwonili dzisiaj do mnie z BOK (ostatnio zalozylem zgloszenie), lecz nie moglem odebrac. Po chwili dostalem SMSa, ze chodzi o rozwiazanie mojego zgloszenia - bardzo interesujace, gdyz nadal nie moge zalogowac sie do play24.
Czarno to widze, gdyz nie moge dokonac zadnych zmian na koncie, lacznie z blokada SMS Premium, na czym mi glownie zalezy.

 #618975  autor: fortel
 09 mar 2013, 16:15
venom, zainstaluj przeglądarkę Chrome...druga rzecz - napisz maila na [email protected] i poproś o odpowiedź na maila bo nie możesz zalogować się na play24. Możesz również zadzwonić na *500 i poprosić o odczytanie odpowiedzi na zgłoszenie. ;-)

 #621767  autor: user_delete26
 21 mar 2013, 14:12
Panowie aktywowałem jakieś 30 minut temu numer na kartę, i mi się coś takiego pojawia w Play24:
Obrazek

Data aktywacji: 27.09.2012, co jest nie zgodne z dzisiejszą datą.
Jakiś bug na stronie Playa? Czy po prostu numer był wcześniej aktywowany przez kogoś innego? Prefiks 731, więc powinien być to nowy numer.

Dodam, że nie zarejestrowałem jeszcze numeru.

 #621768  autor: KR2615
 21 mar 2013, 14:15
Jesteś pewien, że aktywowałeś? Starter niebył rozpakowywany? Numer nie pochodzi przypadkiem z Allegro?

 #621769  autor: user_delete26
 21 mar 2013, 14:21
Jest aktywowany, wszystko działa jak trzeba. Nówka sztuka, sam kupowałem, wszystko zapakowane, niewyłamane itd. Więc dziwi mnie to.

 #621794  autor: Edmund
 21 mar 2013, 16:27
pietro90, a wykonałeś połączenie czy też nie? I co to był za starter? Z jakiejś akcji promocyjnej Fanty albo innej?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #621795  autor: user_delete26
 21 mar 2013, 16:30
Połączenie wykonane. Play na Kartę. Zmieniłem taryfę na Rok Ważności Konta. (Przed również była data 27.09.12)

Normalny starter za 5 zł, z Media Markt.

 #621806  autor: mn9
 21 mar 2013, 17:18
Coś z tymi datami mają w systemie powalone, bo u mnie na wszystkich numerach w play24 jest inna data aktywacji wcześniej była dobra :D

http://www.speedtest.net/android/2021729455.png

 #621808  autor: user_delete26
 21 mar 2013, 17:27
W moim dotychczasowym numerze, jest dobra data. Więc nie wiem o co kaman.

 #621859  autor: yul69
 21 mar 2013, 19:37
Na moich dwôch starterach Play też są inne daty aktyw
cji.Data jest o 10 dni wcześniejsza niż karta była aktywowana.
Konsultant u siebie ma dobre daty aktywacji.
Tylko w Play24 jest skucha.

 #621899  autor: user_delete26
 21 mar 2013, 21:41
Dobra sprawa się sama rozwiązała.
Rozwiązanie = Rejestracja numeru w Play.