Witam,
Od dzisiejszych godzin porannych nie mam możliwości połączenia się z Plusem. Ok. godziny 10 udało mi się dodzwonić na infolinię operatora, gdzie konsultant twierdził iż faktycznie coś się dzieje, ponieważ to trzeci telefon z rzędu w tej sprawie. Od tamtej pory nic się nie zmieniło a dodzwonić się na wspomnianą infolinię nie sposób.
Czy ktoś zaobserwował podobny problem u siebie? Łączę się z Krakowa.
Od dzisiejszych godzin porannych nie mam możliwości połączenia się z Plusem. Ok. godziny 10 udało mi się dodzwonić na infolinię operatora, gdzie konsultant twierdził iż faktycznie coś się dzieje, ponieważ to trzeci telefon z rzędu w tej sprawie. Od tamtej pory nic się nie zmieniło a dodzwonić się na wspomnianą infolinię nie sposób.
Czy ktoś zaobserwował podobny problem u siebie? Łączę się z Krakowa.