Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
cine, mam podobnie-rzekomo brak konta i trzeba założyć ponownie. Potwierdź czy u Ciebie też o to chodzi. Swoją drogą co za żenada żeby się samo konto usuwało.
5XX XXX XXX: Plus Orange Play T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile Nju mobile Play
jeszcze nie wiem o co chodzi. napisałem mejla do pomocplay i zobaczę co odpowiedzą. o ile w ogóle, bo z tego co czytam to w play jest dobrze dopóki jest dobrze. a jak coś się sypnie to tragedia.
Na FB to zgłaszałam. Napisali, że nie jestem pierwsza i proszą o trochę cierpliwości. Zniknęło tylko moje konto co jest w abo a wszystkie rodziny na kartę były. Założyłam nowe i na razie nie zniknęło