• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #602330  autor: Toomasz27
 20 gru 2012, 00:31
wychodzących... abonent poza zasięgiem dla połączeń przychodzących ? Nie rozpoznaje żadnych krótkich kodów... gubi sieć albo w ogóle jej nie znajduje...

Czy ktoś ma podobne problemy ?

Okolice Rakowca (Na Niskich Łąkach i przyległe ulice) - ale może i w innych miejscach w mieście się to pojawiło...

A najgorsze że w 2 kartach niebawem upływa termin ważności i boję się żeby nie zostały zdezaktywowane wraz z konfiskatą środków z nich :(

Pruć do salonu plusa wyjaśniać szybko sprawę czy coś jest spartolone i rzeżbią przy tym akurat ?

 #602348  autor: Precelos
 20 gru 2012, 09:39
Toomasz27 pisze:A najgorsze że w 2 kartach niebawem upływa termin ważności i boję się żeby nie zostały zdezaktywowane wraz z konfiskatą środków z nich
od zablokowania rozmow wychodzacych do wylaczenia karty sim jest daleka droga
nie ma powodu ulegac absurdalnym emocjom

Obrazek

 #602356  autor: Toomasz27
 20 gru 2012, 10:20
Rozmowy wychodzące w tych telefonach były już zablokowane... ale konto można jeszcze doładować w ciagu 30 dni od zablokowania by je uaktywnić... a są na to jakieś szanse jeśli minie te nieszczęsne 30 dni i będzie 3 czy 4 dni spóźnienia ?

 #602357  autor: Precelos
 20 gru 2012, 10:25
nie wiem jak teraz ale zazwyczaj byly simki aktywne dluzej niz te regulaminowe 30 dni czasem to nawet kilka miesiecy

Obrazek

 #602364  autor: DanielR
 20 gru 2012, 11:36
Ja na tak na wszelki wypadek udałbym się do salonu i popytał co jest grane.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #602375  autor: Toomasz27
 20 gru 2012, 12:24
Podobno jakieś prace modernizacyjne plus na sieci przeprowadza i mogą być problemy z działaniem kart...tyle się dowiedziałem przez telefon w którymś z punktów sprzedaży. Ale kontakt telefoniczny bezpośrednio z BOK plusa to jakaś paranoja... 2 x 10-12 minut czekania i wysłuchiwania denerwujących świątecznych muzyczek mnie z równowagi wyprowadzilo... czy ta sieć ma 1 konsultanta telefonicznego na cały kraj ? :(

 #602376  autor: Andrzej24
 20 gru 2012, 12:43
Toomasz27 pisze:kontakt telefoniczny bezpośrednio z BOK plusa to jakaś paranoja... 2 x 10-12 minut czekania i wysłuchiwania denerwujących świątecznych muzyczek mnie z równowagi wyprowadzilo... czy ta sieć ma 1 konsultanta telefonicznego na cały kraj ? :(
Niestety lecz to norma. Ja jednym razem pobiłem rekord. 40 min czekałem na konsultanta. Włączyłem telefon na głośnik i przeglądałem internet czekając na konsultanta.