• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #593605  autor: torture
 06 lis 2012, 22:03
Proszę o pomoc, bo już ręce mi opadają.

Moja sieć: T-Mobile, telefon: Wildfire S. Przy nieudanej próbie połączenia do kogoś Play (a oczywiście wszyscy poprzenosili się do tego nieszczęsnego Play), na ogół zajęty numer, dostaję dziwne komunikaty, które nie są ani smsem ani wiadomością push. Na ekranie wyświetla się "abonent XXX, z ktorym probowales sie polaczyc zakonczyl rozmowe" - pod spodem tylko przycisk "OK". Dobra, super, dzięki za info. Ale... później, nawet po udanym połączeniu, cały dzień dostaję te wiadomości, co jest strasznie denerwujące. Ktoś wie jak się tego pozbyć? To samo już mi się dzieje z trzecią osobą. Czy to wina telefonu? Playa? A może T-M? Proszę o pomoc.

 #593608  autor: bober
 06 lis 2012, 22:25
Od dziś przez cały dzień też mam identyczną sytuacje dzwoniąc z TM do Play

 #593609  autor: ajan
 06 lis 2012, 22:34
torture nie chodzi tu o telefon tylko o sieć. Żeby wyłączyć takie komunikaty musisz sprawdź czy nie ma opcji jej wyłączenia przez iboa lub zadzwoń do BOK jeśli chodzi o T-Mobile lub zgłoszenie przez Play24 w Play

Obrazek
Obrazek

 #593685  autor: torture
 07 lis 2012, 10:17
Dziś rano dzwoniłem do szefa, miał zajęte i już się zaczęło. Oddzwonił do mnie od razu, a po chwili dostałem 3 wiadomości w ciągu 20 minut. Tym razem "Numer XXX, z którym próbowałeś się połaczyć jest już w zasięgu. Sprobuj ponownie". Dzwonię dziś do T-Mobile.

EDIT:
Ok, T-Mobile powiedziało, że to wina Play.

Zadzwoniłem do Play i tam powiedzieli, żeby zrobić zgłoszenie z jednego z tych telefonów z ich sieci i wtedy pójdzie całość w ruch. Wieczorem to zrobię i zobaczymy co wyjdzie.