• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #593041  autor: joasia_23
 04 lis 2012, 14:22
Na SGS3 na razie problem nie występuję, tak więc skłaniam się ku temu, iż wina leży w Wave2.

 #593045  autor: Quetzal
 04 lis 2012, 14:50
joasia_23 pisze:Na SGS3 na razie problem nie występuję, tak więc skłaniam się ku temu, iż wina leży w Wave2.
Problem został naprawiony już ponad tydzień temu.

 #593090  autor: joasia_23
 04 lis 2012, 18:12
Nie u mnie, ja jeszcze w środę odbierałam uszkodzone smsy.

 #593095  autor: Quetzal
 04 lis 2012, 18:49
Zgłaszałaś to oczywiście do Play?

 #593136  autor: joasia_23
 04 lis 2012, 21:19
Nie zgłaszałam. Z własnego doświadczenia wiem, że zgłaszanie takich spraw nie ma sensu. Jak będzie się działo coś bardziej uciążliwego to będę pisać zgłoszenia, natomiast w takich dość błahych sprawach nie warto pisać, bo odpiszą, że oni nie odnotowali żadnych nieprawidłowości. Od środy mam nowy telefon i wraz z tą zmianą problem ustąpił, mam nadzieję, że na stałe.

 #593138  autor: Robaas
 04 lis 2012, 21:23
joasia_23 jakbyś czytała moją odpowiedź w tej sprawie... nie odnotowali, nie ich wina, problem innej sieci... szkoda, że smsa z ich systemu też dostałem z błędem ale tego już nie doczytali albo nie mieli w szablonie żeby skopiować...

 #593142  autor: Quetzal
 04 lis 2012, 21:27
Joasia_23 nie zgadzam się - im więcej zgłoszeń tym szybsze rozwiązanie problemu.
Nie ważne co odpiszą (mnie na jednym numerze przyznali rekompensatę a na drugim stwierdzili, że nic nie wiedza o problemie), ale istotne jest to, że naprawili.

 #593143  autor: Robaas
 04 lis 2012, 21:30
Quetzal niby masz rację, ale już bym wolał jakby napisali, że nie stwierdzili problemu, a że dodali, że takie smsy dostali z innej sieci i przez to był problem to tylko mnie wkurzyli bo wyraźnie im zaznaczyłem, że problem tez był z smsem z powiadomieniem z ich sieci.

 #593149  autor: joasia_23
 04 lis 2012, 21:49
Kiedyś zgłaszałam podobny problem z smsami i otrzymałam takie odpowiedzi:

"...Zapewniam, że dokładnie zapoznałem się z opisaną przez Panią sprawą. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że wszelkie wysłane wiadomości dotarły do adresata. Ze strony sieci wszelka aktywność realizowana jest w sposób prawidłowy. Nie odnotowałem żadnych nieprawidłowości..."

"...Uprzejmie informuję, że po dokładnej analizie przez grono eksperckie nie stwierdzono nieprawidłowości po stronie sieci. SMS-y wysyłane na wskazany numer zostały dostarczone poprawnie. Proszę o skonsultowanie problemu z odbiorcą wiadomości i sprawdzenie czy ustawienia w telefonie odbiorcy są poprawne..."

Odpowiedź na problem z urwanymi smsami byłaby zapewne podobna, więc odpuściłam sobie.

 #593152  autor: Quetzal
 04 lis 2012, 22:04
Ja mam do tego trochę inne podejście.
Nie interesuje mnie zupełnie co napiszą - mogą mi nawet odpisać, że to wina chochlików.
Interesuje mnie tylko to, aby naprawili problem, a tu działa efekt skali. Tempo naprawy usterki zależy bezpośrednio od ilości zgłoszeń.
Inaczej się naprawia awarie, która zgłasza dziesięć osób, inaczej jak zgłosi sto osób, a jeszcze inaczej takie, które zgłasza tysiąc osób. Jeśli o problemie wspomną w telewizji (jak to było z msmami) to wtedy naprawa trwa 2 godziny.

Dlatego uważam, żę im więcej zgłoszeń i im więcej szumu tym lepiej dla nas, klientów.

 #593154  autor: Robaas
 04 lis 2012, 22:06
tu w pełni masz rację, przez to początkowo chciałem olać temat, ale jak wyczytałem na forum, że to większy problem to zgłosiłem.