• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #591436  autor: motov3
 27 paź 2012, 21:47
Witam,

Zmienilem dzis taryfe z Play Fresh na Play na Karte (po sprawdzeniu statusu wyswietla Play na karte 5zl - taka nazwa).

Chcialem uruchomic Formula 4.0 dla Play na Karte jednak kod USSD nie dziala. Wyswietla komunikat Usluga chwilowo niedostepna.

USSD *111*333*1#

Czy ktos wie - co sie moglo stac ?

Obrazek

 #591497  autor: Spioszek
 28 paź 2012, 02:49
Ten i inne podobne komunikaty występują dość często jeśli zmieni się taryfe nie dawno a już chce uruchamiać jakiś pakiet/usługe.

W skrócie po zmianie taryfy twoje konto z nową taryfą normuje się do 24h max.
Radziłbym spróbować później, za pare godzin :).

 #591512  autor: motov3
 28 paź 2012, 08:41
Rozumiem :-) Bardzo dziekuje za pomoc :) Wlasnie sprawdzilem i zadzialalo (usluga zostanie wlaczona w przeciagu 24h) :)

pozdrawiam :-) :smt006

Obrazek