• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #587752  autor: Paszirg
 11 paź 2012, 11:07
Od rana nie działa kod *121# w mBank mobile.
Ciekawe czy ta awaria dotyczy tylko mBanku czy całego Plusa.

 #588253  autor: kondzi
 13 paź 2012, 12:40
ooo, czyli nie tylko u mnie nie działa:)

w Simplusie raczej wszystko chodzi - mam tam główny numer, a numer z ...mobile używam do internetu, więc poziom wykorzystania pakietu by się przydał...

Ta awaria wyszła, kiedy Plus nadał nadajnikom Aero2 swój kod sieci, ale nie sądzę, żeby to było tego powodem, korzystając z nadajników GSM Plusa, wiadomości po wpisaniu kodu *121# również nie przychodzą...

A może trzeba powiadomić kogoś z ekipy ...mobile, bo może nie wiedzą o wystąpieniu takiego błędu???

 #588257  autor: nemo2009
 13 paź 2012, 13:07
Paszirg pisze:Od rana nie działa kod *121# w mBank mobile.
Co najmniej od wczoraj nie działa,chciałem sprawdzić stan pakietu.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #588259  autor: lee
 13 paź 2012, 13:23
fakt u mnie tez

 #588281  autor: Wolf
 13 paź 2012, 15:03
kondzi pisze:numer z ...mobile używam do internetu, więc poziom wykorzystania pakietu by się przydał...
Mam dokładnie taką samą sytuację :/

GSM:
Orange, Plus, T-Mobile, Heyah, Lycamobile DE, mBankmobile, Play, Sferia, UPC.
GSM (tylko dane pakietowe):
iPlus, Aero2
VoIP:
HaloNet, easyCALL

 #588289  autor: kondzi
 13 paź 2012, 15:37
znalazłem już, że zgłoszono taki problem na forach mbanku, więc wiedzą (przynajmniej powinni wiedzieć) już o tej awarii.
No to czekamy na rozwiązanie problemu

 #588306  autor: lee
 13 paź 2012, 16:31
chwilę temu sprawdzam kod *121# proszę czekać... a za jakiś czas "włóż kartę sim" :mrgreen: :mrgreen:

 #588496  autor: rogmaniek
 14 paź 2012, 13:06
Paszirg pisze:Od rana nie działa kod *121# w mBank mobile.
Niestety potwierdzam tę niedogodność.
Paszirg pisze:Ciekawe czy ta awaria dotyczy tylko mBanku czy całego Plusa.
kondzi pisze:w Simplusie raczej wszystko chodzi - mam tam główny numer
Ta "modernizacja" dotyczy pewnie tylko Klientów mBank Mobile. Niestety dalej korzystamy z starszej platformy billingowej. Abonenci ofert na kartę Plusa opłaty za usługi rozliczane mają w czasie rzeczywistym, także za wysłane SMS- y, czy transmisję danych. Może mBank Mobile kiedyś, w końcu, pomyśli nad wprowadzeniem tej nowszej platformy billingowej...

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #588501  autor: kamail86
 14 paź 2012, 13:57
W sumie to w mBanku nie działają już 3 rzeczy:
1. Kod *121#
2. Informacja o koszcie rozmowy
3. Usługa "Kto dzwonił"

Ta ostatnia nie działa już ponad 2 miesiące. Usługa jest aktywna ale SMSy o tym kto dzwonił nie przychodzą (tak samo jak i w pozostałych 2 przypadkach). Zgłosiłem już jedną reklamację, ale miesiąc minął i dalej nie działa. Właśnie jestem w trakcie składania 2 reklamacji na usługę kto dzwonił. Kilka dni temu dzwoniłem na mLinię w sprawie usługi Kto dzwonił i powiedziano mi że podobno to jakaś awaria po zmianie platformy. Problem zgłosili i nic więcej nie mogą zrobić i pozostaje tylko czekać na naprawę. Tylko ile? To już ponad 2 miesiące trwa :!: a problem jak był tak nadal jest, a jakby tego było mało to jeszcze w między czasie doszły kolejne 2 wspomniane problemy.

Jak tak dalej pójdzie to w mBanku nic nie będzie działać i będzie trzeba zmienić sieć póki jeszcze migracja działa ;)

 #588557  autor: nemo2009
 14 paź 2012, 20:11
kamail86 pisze:Jak tak dalej pójdzie to w mBanku nic nie będzie działać i będzie trzeba zmienić sieć póki jeszcze migracja działa ;)
Kto wie,może przygotowują się do zwinięcia żagli,31 grudnia 2012 roku już niedaleko.W Carrefourmova miały być ekscytujące nowe promocje,a tu klapa,to już koniec,nie ma już nic.Carrefour Mova i mBankmobile,obie sieci oparte o Polkomtel.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #588591  autor: kamail86
 14 paź 2012, 22:51
Też mi to przeszło przez myśl że może chcą zniechęcić klientów do sieci i zmobilizować do zmiany sieci. mBank mobile raczej nie będzie kończyć w taki sposób jak mova i freem, bo to stworzyłoby negatywny wizerunek samego banku, w którym większość klientów mobile ma konto. Więc mogą mieć taką właśnie taktykę by stopniowo zniechęcać klientów do mobile by sami, bez przymusu zmienili operatora. Ale chyba jeszcze zbyt wcześnie by prorokować o zakończeniu działalności mBank mobile. Do nowego roku już nie tak długo, to się przekonamy czy zostanie przedłużona promocyjna taryfa starter płaski czy nie. Jeśli nie to trzeba uciekać z sieci. A jeśli tak to będzie oznaczać że jeszcze nie zwijają interesu, a te błędy to może rzeczywiście jakaś pechowa seria awarii. Choć zastanawia podejście konsultantów z BOK, którzy tylko rozkładają ręce i mówią że nie mogą nic z tym zrobić.

[ Dodano: 2012-10-17, 23:40 ]
Sprawdzanie pakietów i informacja o koszcie połączenia już działają. Niestety nadal nie działa usługa Kto dzwonił.