W sumie to w mBanku nie działają już 3 rzeczy:
1. Kod *121#
2. Informacja o koszcie rozmowy
3. Usługa "Kto dzwonił"
Ta ostatnia nie działa już ponad 2 miesiące. Usługa jest aktywna ale SMSy o tym kto dzwonił nie przychodzą (tak samo jak i w pozostałych 2 przypadkach). Zgłosiłem już jedną reklamację, ale miesiąc minął i dalej nie działa. Właśnie jestem w trakcie składania 2 reklamacji na usługę kto dzwonił. Kilka dni temu dzwoniłem na mLinię w sprawie usługi Kto dzwonił i powiedziano mi że podobno to jakaś awaria po zmianie platformy. Problem zgłosili i nic więcej nie mogą zrobić i pozostaje tylko czekać na naprawę. Tylko ile? To już ponad 2 miesiące trwa

a problem jak był tak nadal jest, a jakby tego było mało to jeszcze w między czasie doszły kolejne 2 wspomniane problemy.
Jak tak dalej pójdzie to w mBanku nic nie będzie działać i będzie trzeba zmienić sieć póki jeszcze migracja działa
