• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #565985  autor: Kamillo5
 06 lip 2012, 20:48
Chciałem zakupic sobie gre Speedway 2011, zakupilem w tym celu karte internetowa bez plastiku w WBK by oplacic gre. Wszystko bylo ok, wypelnilem pola danymi i po kliknieciu zakoncz transakcje pojawial sie komunikat ze wystapil blad techniczny, oplata nie bedzie pobrana. Po zalogowaniu sie do banku WBK, kase sciagnelo. Taka sytuacja powtorzyla sie dwa razy, nie mam aplikacji --> gry i kasy na koncie. Moze mi ktos pomoc?

 #565999  autor: Maniiiek
 06 lip 2012, 21:57
Oczywiście. Ktoś z Biura Obsługi w banku. Oczywiście masz w tym PDF do ściągnięcia co był swoje dane? Bo bez tego wg regulaminu mogą Cię olać.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.