• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #551104  autor: sfysywiu
 30 kwie 2012, 11:36
Witam.

Po włożeniu karty SIM, przez około pół minuty do minuty, można wykonywać połączenia itp, po czym na kilka sekund pokazuje się napis "Wysyłanie USSD..." i telefon się restartuje. Karta jest nowa.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

 #551109  autor: Maniiiek
 30 kwie 2012, 11:52
Czy problem występuje i na innych kartach? Najprawdopodobniej musisz zgłosić się do operatora po nową. W PLAY często się trefne SIM-y zdarzają.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #551111  autor: aquick
 30 kwie 2012, 11:58
Te USSD to pewnie jest informacja, którą karta SIM wysyła do sieci, w celu przesłania automatycznych ustawień MMS itd. dla Twojego telefonu. Jeżeli masz zarejestrowaną kartę to również polecam jej wymianę.

Obrazek
 #551514  autor: play4you1
 02 maja 2012, 13:14
sfysywiu pisze:Witam.

Po włożeniu karty SIM, przez około pół minuty do minuty, można wykonywać połączenia itp, po czym na kilka sekund pokazuje się napis "Wysyłanie USSD..." i telefon się restartuje. Karta jest nowa.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
ja wyzej napisali. wymień kartę sim w dowolnym punkcie Play ( bezpłatne) problemy powinny zniknąć.
 #565978  autor: G
 06 lip 2012, 20:36
sfysywiu pisze:Witam.

Po włożeniu karty SIM, przez około pół minuty do minuty, można wykonywać połączenia itp, po czym na kilka sekund pokazuje się napis "Wysyłanie USSD..." i telefon się restartuje. Karta jest nowa.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
Miałem podobny problem z telefonem Nokia 1600 i kartami Playa. Sprawdzałem na swoim Freshu i abonamentowej znajomego. W obu przypadkach sytuacja była identyczna: Po uruchomieniu, telefon często nie widział aplikacji Sim Toolkit (chyba tak to się nazywa). W takim wypadku zawsze przy próbie wysłania jakiegokolwiek kodu USSD urządzenie się resetowało, a po restarcie działało poprawnie, aż do następnego ręcznego wyłączenia i ponownego włączenia.

I tak sobie używałem tego telefonu parę dni, aż w pewnym momencie, akurat gdy trzymałem urządzenie w ręku, na wyświetlaczu pojawił się napis informujący o dokonywanej właśnie, AKTUALIZACJI KARTY SIM. Od tego momentu problemy z tą kartą SIM w tym telefonie skończyły się :-)