• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #556727  autor: staruch
 27 maja 2012, 08:20
Witam,postanowilem sie podzielic sprawdzoną informacją na temat awarii usługi ty i 3 na karte w Orange
POP.
Usluga nie dziala prawidlowo(nie chce sie aktywowac).Aby to zrobic nalezy najpierw ją wyłączyć sms-em dezaktywacyjnym a pozniej włączyć.
Dziekuje za uwage:P

pozdro

 #556798  autor: kowcio
 27 maja 2012, 12:37
No ja się namęczyłem żeby dojść do tego bardzo długo, bo u mnie 2 osoby w rodzinie z tego korzystają i mi marudziły, że nie mogą ponownie tego zrobić. Ale to już od 2 tyg tak jest chyba... Orange dobrze o tym wie, nic nie robią chyba..

 #556882  autor: Niezgodna7
 27 maja 2012, 16:37
He he ja tam tego ty i 3 nigdy nie lubiłem...
Hmm..a może lepiej pakiecik dzienna gadka? 50gr= 60minut?

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #557252  autor: staruch
 29 maja 2012, 09:36
kowcio pisze:No ja się namęczyłem żeby dojść do tego bardzo długo, bo u mnie 2 osoby w rodzinie z tego korzystają i mi marudziły, że nie mogą ponownie tego zrobić. Ale to już od 2 tyg tak jest chyba... Orange dobrze o tym wie, nic nie robią chyba..
Racja...jak do mnie ktos przyjdzie i powie tylko "Ty i 3" to mowie-niech Pan nie konczy-jest awaria tej uslugi.Fakt tak jak mowisz że juz od 2 tygodni a nawet i dluzej jest ta awaria.A ludzie przychodza z reklamacjami i wcale sie nie dziwie bo kasa im z konta ucieka.

pozdro