• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #505667  autor: auvi
 28 wrz 2011, 13:27
Mam włączoną usługę połączeń z numerów zastrzeżonych i od kilku dni mi nie działa. Nie wiem czy zbiegło się z wymianą telefonu kilka tygodni temu przypadkowo czy może jedno z drugim jest związane - fakt jest taki, że dzwonił już ktoś do mnie z ukrytego numeru (czego nie toleruję).
Czy u Was usługa działa OK? Czy to, że nie działa u mnie ma związek ze zmianą słuchawki?

 #505673  autor: Pijo
 28 wrz 2011, 13:49
U mnie ACR w Play przepuszcza marketingowców MBanku:

Obrazek

 #505699  autor: perez
 28 wrz 2011, 15:04
A to w każdym modelu jest taka opcja czy to od sieci zależy?

 #505705  autor: Kamil_K
 28 wrz 2011, 15:26
Zależy od sieci. Wniosek? Wina po stronie Play.

 #505759  autor: Marens
 28 wrz 2011, 19:43
Pijo pisze:ACR w Play przepuszcza marketingowców MBanku
Kod: Zaznacz cały
Usługa nie blokuje połączeń w których numer nie jest wyświetlany z innego powodu niż aktywna funkcja ukrywania numeru CLIR lub jest niepełny, nieprawdziwy, zamieniony
Generalnie oni nie dzwonią z zastrzeżonego numeru tylko ukrytego.
Czyli to nie jest wina po stronie PLAY, tylko odpowiednio skonfigurowana centralka w call center mBanku.

 #505766  autor: Realista
 28 wrz 2011, 20:11
Marens ma racje w 100%
Taki jest zapis w play i dzwoniłem do bok i zostało to potwierdzone na moim drugim numerze- niestety zostawiają sobie furtkę awaryjną żeby i sami mogli dzwonić chyba

Doradca klienta indywidualnego - ORANGE
Czasami cudotwórca - nawet często :-)
Masz problem to nasz , może pomogę , jak dam radę ;-)

 #505806  autor: sosen
 28 wrz 2011, 22:32
Ale to nic dziwnego. W orange ta usługa działa na tej samej zasadzie. Jeśli numer nie jest identyfikowany to coś takie przechodzi.

 #535046  autor: auvi
 15 lut 2012, 12:05
Nieładnie tak robić, tzn. wykorzystywać znane błędy na swoją korzyść. Mimo wszystko uważam, że skoro usługa nie eliminuje takich przypadków, to jest to niedoskonałość usługi.

A co do Play, to konsultanci przyznali się do błędu i ponowili mi aktywację blokady. Zdarzyło się to już dwa razy, od kilku m-cy cisza - czyli albo nikt nie dzwoni z błędnego/ukrytego numeru, albo coś poprawili w Play.
Pożyjemy zobaczymy.