Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Od niedzieli 18.12.2011 nie działa obsługa kont PLAY przez 24.play.pl.
Po poprawnym zalogowaniu się komunikat:
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 7720586
Na infolinii konsultant informuje, ze awaria powinna zostać usunięta w ciągu paru dni.
Dla osób korzystających z e-faktury, do której tak operatorzy zachęcają, pozostaje płacić w ciemno, nie mogąc pobrać faktury - aż dziwne, że operator nie traktuje tego jako krytyczny problem.
PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!