Niedawno zakończyłem 11,5-letnią przygodę z abonamentowym Plusem i muszę przyznać, że jakość tej sieci, którą tak bardzo sobie ceniłem, też już nie jest ta sama. Oczywiście, jest o galaktyki lepiej niż w PLAY, ale też już są problemy z płynnością, czasami dostępu, dziwnymi komunikatami i z USSD.
Od niedawna po raz pierwszy w życiu korzystam z usług PTC (Heyah) i pod względem technicznym jest mi naprawdę dobrze - menu pod *100# działa bez problemu, Heyah Samoobsługa otwiera się niezawodnie, w przeciwieństwie do Plus Online czy PLAY24, rozmowy mają wyśmienitą jakość i nie zdarzył mi się jeszcze kodek HR, no i wreszcie będę miał zasięg na uczelni.
Coś mi się wydaje, że Plus zrezygnuje z ciężaru, jakim jest dla niego roaming PLAY. Trudno spekulować o ich tajnej umowie, ale skoro wiadomo, że stawka jest płaska i niezależna od ilości minut połączeń, to może być tak, że stopień rozrośnięcia się PLAY'a i aktywność jego klientów zaskoczyła Plusa i jego sprawną dotąd infrastrukturę

.