• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #495146  autor: izolda
 08 sie 2011, 13:33
Od dłuższego czasu mam problem z internetem, nie mogę się z nim połączyć (kiedyś tego problemu nie było). Czasami potrzebuję kilkudziesięciu prób, żeby internet "zaskoczył". Dodam, że nie jest to problem z telefonem, gdyż taka sama sytuacja jest po przełożeniu karty do innego aparatu. Na ekranie telefonu pojawiają się następujące komunikaty: "problem z siecią", połączenie zamknięte przez zdalny serwer" lub "odmowa dostępu". Tak jest w przypadku do tej pory użytkowanej Motoroli V8. W innym telefonie (Samsung Avila) mam "brak odpowiedzi" lub "niezidentyfikowany błąd". Byłam z tym problemem w punkcie T-Mobile, ale niestety sprzedawca nie potrafił mi pomóc. Stwierdził tylko, że telefon jest prawidłowo skonfigurowany, opcja internetu aktywna i on nie wie, czemu tak się dzieje. Nie pomogła także wymiana karty sim. Napisałam do T-Mobile, po wymianie kilku maili przekazali moją sprawę do działu technicznego i na razie cisza. Miał ktoś taki problem?

 #495147  autor: kerim36
 08 sie 2011, 13:41
skladaj reklamacje

wyglada to na problem po stronie sieci

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #495235  autor: izolda
 08 sie 2011, 22:01
Póki co czekam na odpowiedź z działu technicznego, zobaczymy co mi odpiszą :?

Dostałam odpowiedź: u nich jest ok :mrgreen: a u mnie nadal nie działa. Czy w tej sytuacji mogę rozwiązać umowę?