Od dłuższego czasu mam problem z internetem, nie mogę się z nim połączyć (kiedyś tego problemu nie było). Czasami potrzebuję kilkudziesięciu prób, żeby internet "zaskoczył". Dodam, że nie jest to problem z telefonem, gdyż taka sama sytuacja jest po przełożeniu karty do innego aparatu. Na ekranie telefonu pojawiają się następujące komunikaty: "problem z siecią", połączenie zamknięte przez zdalny serwer" lub "odmowa dostępu". Tak jest w przypadku do tej pory użytkowanej Motoroli V8. W innym telefonie (Samsung Avila) mam "brak odpowiedzi" lub "niezidentyfikowany błąd". Byłam z tym problemem w punkcie T-Mobile, ale niestety sprzedawca nie potrafił mi pomóc. Stwierdził tylko, że telefon jest prawidłowo skonfigurowany, opcja internetu aktywna i on nie wie, czemu tak się dzieje. Nie pomogła także wymiana karty sim. Napisałam do T-Mobile, po wymianie kilku maili przekazali moją sprawę do działu technicznego i na razie cisza. Miał ktoś taki problem?
skladaj reklamacje
wyglada to na problem po stronie sieci