• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #482368  autor: antago
 16 cze 2011, 09:55
System TM od wczoraj w odstepach 1-2 godz. wysyla SMS o aktywacji (przedluzeniu) uslugi BC Max i za kazdym razem z konta znika 9,08zl. W moim przypadku do chwili obecnej oplata zostala pobrana dziewieciokrotnie! W BOA uzyskalem informacje, ze maja awarie, ktora usiluja usunac. Czas usuniecia oczywiscie nie zostal okreslony. W przypadku osob z mniejszym stanem konta podczas nocy moglo nastapic jego wyzerowanie i blokada polaczen wychodzacych, w tym do BOA.

[ Dodano: 2011-06-16, 10:39 ]
Wlasnie otrzymalem SMS-a z informacja, ze problem zostal rozwiazany. Pieniadze wrocily na konto. Jest ich nawet wiecej niz byc powinno...;)

 #482470  autor: rogmaniek
 16 cze 2011, 19:27
antago pisze:System TM od wczoraj w odstepach 1-2 godz. wysyla SMS o aktywacji (przedluzeniu) uslugi BC Max i za kazdym razem z konta znika 9,08zl.
antago pisze:maja awarie, ktora usiluja usunac.
Nie mogę tego zrozumieć, że jesteśmy po rebranding'u, a stara, wadliwa platforma billing'owa dalej ta sama. I gdzie te korzystne zmiany dla Klientów?! Pewnie dalej, opłaty za wysłane i odebrane dane, naliczane są z opóźnieniem. PTC chyba ma najgorzej działająca platformę billing'ową, z czwórki operatorów, jeśli chodzi pre-paid. "Brawo" dla DT za te korzystne zmiany... :lol:

POZdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #482474  autor: Pijo
 16 cze 2011, 19:37
rogmaniek pisze:PTC chyba ma najgorzej działająca platformę billing'ową, z czwórki operatorów, jeśli chodzi pre-paid.
Aj tam , uogólniasz. Nie radzi sobie totalnie z pakietową transmisją danych(GPRS,MMS). Inne rzeczy nalicza okey.

Ale masz rację powinni zając się załataniem tego problemu, a nie omijaniem (lejek). Lejek to świetna sprawa, zawsze tak uważałem, ale wolałbym naprawioną platformę z lejkiem i możliwościowa sprawdzania na bieżąco limitu niż to co jest teraz - czyli lejek panaceum na badziewne działanie platformy i brak jakiejkolwiek możliwości kontroli stanu pakietu danych

 #482478  autor: rogmaniek
 16 cze 2011, 19:51
Pijo pisze:Aj tam , uogólniasz. Nie radzi sobie totalnie z pakietową transmisją danych(GPRS,MMS).
I dla mnie jest to poważna niedogodność, tym bardziej, że jest to niby światowa marka :lol: Choć, z doświadczenia wiem, że Centek, przynajmniej w Nowym Orange Go, również z opóźnieniem nalicza za transmisję danych. Ciekawe czy podobnie jest z MMS-ami, tak jak w PTC?
Pijo pisze:powinni zając się załataniem tego problemu
Pijo pisze:wolałbym naprawioną platformę z lejkiem i możliwościowa sprawdzania na bieżąco limitu niż to co jest teraz
Właśnie. To nawet Polkomtel potrafił i w 2007r. zakupił nową platformę billing'ową. Dlatego, moim zdaniem, najlepiej działające i raczej najnowsze platformy billing'owe mają P4 i Polkomtel. Potem Centertel i na końcu PTC. Piszę oczywiście o pre-paid.

POZdrawiam.

[ Dodano: 2011-06-16, 19:55 ]
Pijo pisze:czyli lejek panaceum na badziewne działanie platformy i brak jakiejkolwiek możliwości kontroli stanu pakietu danych
A brak możliwości kontrolowania stanu pakietu, dla mnie, jest to jakieś nieporuzumienie, delikatnie pisząc.

POZdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #482535  autor: mkowalski
 16 cze 2011, 23:43
rogmaniek pisze:
Pijo pisze:czyli lejek panaceum na badziewne działanie platformy i brak jakiejkolwiek możliwości kontroli stanu pakietu danych
A brak możliwości kontrolowania stanu pakietu, dla mnie, jest to jakieś nieporuzumienie, delikatnie pisząc.
Jak ktoś koniecznie potrzebuje sprawdzić stan pakietu, to przez iTakTak można to zrobić bez problemu. Jest tam billing online, w którym jest podsumowanie ilości przesłanych danych. No i nie ma takiego problemu jak w Play, że połączenia tajemniczo znikają z wykazu ;)

 #482537  autor: Pijo
 16 cze 2011, 23:51
mkowalski pisze:Jest tam billing online, w którym jest podsumowanie ilości przesłanych danych.
No nie wiem czy da się sprawdzić . Dane nt. data w bilingu sa brane z kosmosu, a przynajmniej jak ja korzystałem kilka msc temu z tego pakietu to tak było. Może zmieniło się coś w tej kwestii?

 #482542  autor: mkowalski
 17 cze 2011, 00:36
Pijo pisze:
mkowalski pisze:Jest tam billing online, w którym jest podsumowanie ilości przesłanych danych.
No nie wiem czy da się sprawdzić . Dane nt. data w bilingu sa brane z kosmosu, a przynajmniej jak ja korzystałem kilka msc temu z tego pakietu to tak było. Może zmieniło się coś w tej kwestii?
Ja korzystam z pakietu BC Max od lutego i systematycznie sprawdzam zużycie na iTakTak. Nie ma najmniejszych problemów.

 #482563  autor: antago
 17 cze 2011, 10:46
Wczoraj otrzymalem kolejnego SMS-a z informacja o aktywacji BC Max i znowu z konta zniknely pieniadze. W BOA sprawdzono i potwierdzono nieprawidlowosc. Czekam na odpowiedz w sprawie reklamacji..
W tym przypadku bardzo mnie irytuje koncowy fragment wspomnianego SMS-a "Korzystaj z Internetu w telefonie bez obaw o koszty.". Jak moge nie miec obaw, gdy w ciagu 24 godzin z konta ubylo mi w sumie ok. 100zl???