Posiadam telefon k550i. Przebywam aktualnie na terenie Siedlec 100km na wschód od Warszawy. Od jakichś trzech dni wciąż tracę kontakt z Internetem. Objawia się to w ten spsób, że czarna literka "E" nad wskaźnikiem zasięgu zamienia się na białe "G" (wtedy już Internet nie działa), po czym zupełnie znika. Po prau minutach wraca do normalnego stanu. Wygląda to jakby zasięg się "podziurawił" i to w tysiącach miejsc. Czasem wraca do normy samoczynnie, a czasem dopiero jak zrobię parę kroków. Nie jest to problem z telefonem, gdyż mój brat ma też k550i i też w orange free, a problem ten sam. Prosze o pomoc, może ktoś ma podobnie?
- Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Najprościej jest zgłosić problem z transmisją danych do operatora, być może z przyczyn technicznych mają obniżoną jakość jeżeli chodzi o daną lokalizacje, albo problem już majązgłoszony globalnie , albo ewentualnie przyjmą nowe zgłoszenie i będziesz poinformowany o rozwiązaniu problemu.