• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #426708  autor: eddie90
 31 sie 2010, 21:38
Kilka dni temu zamówiłem sobie w orange.pl telefon samusung wave za 1zł w abonamencie 100zł.
Mam w nim 300 minut/600 esów i 1Gb internetu i "darmowy" dostęp do fajsa...
Jeśli tak no to lajtowo siedzę sobie na necie... patrze dziś rano a tu wiadomość z orange że mój nr jest zablokowany i mam się dostać do najbliższego salonu. Poszedłem więc do oddziału i mówię o co chodzi, koleś sprawdza w systemie a tam jest wszystko zablokowane... No i ja mu tłumacze że możliwe chodzi o ten internet bo dość siedziałem ale ja mam pakiet 1 Gb co miesiąc... Pracownik dzwoni do głównego oddziału a tam mówią że mam się udać do głównego oddziału i zapłacić 400 zł i że możliwe że to jest za ten internet.

Proszę o radę co mam teraz zrobić, bo nie zamierzam zapłacić tego...

 #426718  autor: Jedrker
 31 sie 2010, 21:57
Powiadasz kilka temu zamawiałeś telefon ?
Być może wykorzystałeś limit danych, pamiętaj że pełny transfer 1 GB dostajesz na pełny okres rozliczeniowy.
Jaki masz okres rozliczeniowy ? Od którego do którego dnia miesiąca ?

[ Dodano: 2010-08-31, 21:58 ]
*miało być napisane :kilka dni temu :oops:

 #426731  autor: Raskus
 31 sie 2010, 22:28
Pisałeś to samo na inny forum :) otrzymałeś chyba dość informacji ;)
czyli tak jak zostało napisane gdzie indziej, pakiet rosnący stopniowo to jest... :)

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #426751  autor: mariusz9a
 01 wrz 2010, 00:01
Raskus pisze:pakiet rosnący stopniowo to jest...
Tak z ciekawości, możesz mi wytłumaczyć co to za ustrojstwo jest ten pakiet rosnący stopniowo? :-D Bo brzmi to intrygująco i jeśli jest to to, co sobie wyobrażam to gratuluje pomysłu Orange :lol: