Wczoraj otrzymałem od orange sms z informacją o wystawieniu faktury, więc wszedłem na orange on-line żeby pobrać jej elektroniczną wersję, po czym okazało się że zadresowana jest na inną osobę a nie na mnie, chociaż na fakturze jest mój indywidualny numer konta na który zawsze opłacam rachunki oraz wszytskie informacje takie jak zestawienie dla konta itp. dotyczą mojego telefonu i teraz zastanawiam się jak będzie zaadresowana papierowa wersja tej faktury czy bedzie już poprawnie czy dalej błędnie na inną osobę i co będzie gdy osoba na którą jest błędnie zaadresowana ta faktura nie zwróci uwagi na numer konta na jaki trzeba dokonać płatności i jakiego numeru telefonu i opłaci rachunek za mój telefon a swój będzie miała nieopłacony i co wtedy czy orange naliczy jej karne odsetki? W moim przypadku jako dane adresata są dane mojego brata który mieszka w tym samym mieście co ja. Muszę jeszcze sprawdzić jak jest to w przypadku mojego brata czy on ma poprawnie zaadresowaną fakturę a może jest na mnie? Dla ścisłości zarówno ja i brat mamy taki sam okres rozliczeniowy od 1-ego każdego miesiąca więc możę problem wynikł z tego powodu że mamy te same nazwiska i system to pomieszał właśnie przez nazwiska albo może problem będzie na szerszą skalę tak jak to było jakiś czas temu w tp ale wtedy dostawaliśmy fakturę innej osoby dotyczącej jej telefonu/lini ale koperta była zaadresowana na nas. Jeśli jest toproblem na szerszą skalę to niezłe może być teraz zamieszanie a zwłaszcza że orange niedawno wprowadziło karne odsetki. A jeszcze dodam że jakie może być ździwienie jak ludzie będą dostawać faktury o wiele wyższe od swoich bo np. mój brat ma fakturę na kwotę 55zł a ja na około 115zł więc telefony do bok mogą być gorące
[ Dodano: 2010-01-05, 21:45 ]
Udało mi się sprawdzić u brata jak jest to na jego elektronicznej fakturze i u niego wszystko jest poprawnie więc teraz pozostaje tylko czekać do kogo przyjdzie moja papierowa faktura czy może to tylko chwilowy jakiś problem?