• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #1139245  autor: baicik
 04 gru 2022, 12:15
Postanowiłem przenieść nr na kartę z virgin mobile do orange. Pierwsza wizyta w salonie orange - podpisane papiery o przeniesienie, druga wizyta odebrana karta sim i ustalenie terminu przeniesienia na 30.11 br. Nie dostałem żadnego powiadomienia zarówno w virgin jak i w orange, że nr został przeniesiony.
Na karcie virgin (mogę wykonywać połączenia) ale nie można się do mnie dodzwonić i nie docierają do mnie smsy. W aplikacji virgin numeru brak.
Na karcie orange zasięg jest, brak możliwości dzwonienia i wysyłania smsow, w aplikacji mój orange nr widnieje jako aktywny :)
Wizyta w salonie orange 2. 12 br. Konsultant zdziwiony ze nie działa. W systemie widnieje informacja, że nr aktywny, zalecił wymianę karty sim, po zmianie bez zmian.
Konsultował na jakimś wewnętrznym czasie, dzwonił do kogoś z orange, przedstawił jaki jest problem i nikt nie pomógł (lol) wspomniał na koniec że złoży jakis wniosek i w poniedziałek lub wtorek powinno coś ruszyć.
Miał ktoś podobna sytuację, co można zrobić, ewentualnie gdzie szukać pomocy?
Ostatnio zmieniony 04 gru 2022, 15:33 przez baicik, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1139263  autor: Remington
 04 gru 2022, 15:43
Czyli o Virgin już zapominasz, bo numer jest w Orange i wszystko musisz załatwiać z Orange. Niech zarejestrują zgłoszenie techniczne, nie daj się zbyć. Równolegle możesz napisać do UKE prośbę o interwencję, ale z tym lepiej się wstrzymać ze 2-3 dni.
 #1139266  autor: baicik
 04 gru 2022, 16:47
Najlepsze jest to, że właśnie karta z virgin dalej działa, mam aktywny pakiet minut, smsow ;)
Na karce orange pomimo jej poprawnego zarejestrowania, nie działają połączenia wych. i przych. Konsultant z salonu orange miał złożyć jakieś pismo (wniosek?) i na poniedziałek najpóźniej wtorek ma być informacja co dalej.