DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1111808  autor: Kryniczanin
 17 lut 2021, 17:28
Widzę, że to forum karleje bez mojej osoby...Redakcja nawet nie wie, że 15 lutego Plus na kartę zaliczył spektakularną awarię bardzo podobną do tej z zimy 2006. Właśnie skończyłem rozmowę z konsultantem i bardzo dużo użytkowników pakietu 120gb za 15pln miało piękny debet na koncie - ja minus 188,92 pln mimo posiadania 23,4 gb na koncie i 35 pln, i skrócenie ważności konta do jednego dnia ( u mnie z 11,5 miesiąca) . Dzisiaj Plus sprzątał ten syf jak zadzwoniłem i nakazałem przywrócenia ważności konta (zablokowali mi wychodzące) a co na to Plus - mam doładować za 5 pln wtedy będę miał rok a oni mi to 5 pln oddadzą na konto bankowe bądź czekać do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
 #1111810  autor: Remington
 17 lut 2021, 17:39
Wiadomo kogo to dotknęło? Tylko tych z tym pakietem czy klucz doboru był inny? Muszę teraz chyba ostrzec wszystkich znajomych, którym poleciłem Plusa :/
 #1111812  autor: Kryniczanin
 17 lut 2021, 17:51
Ogólnie wszystkich z pakietami internetowymi, szczególnie tym 120gb za 15pln. Właśnie wróciłem ze sklepu kupiłem doładowanie za 5 pln konto ruszyło.
 #1111814  autor: iphoneski
 17 lut 2021, 18:01
Ciekawe czy będzie jakiś prezent po rozpatrzeniu reklamacji. Ja tak miałem chyba w 2009 R, ale forsę oddali i kilkadziesiąt zł dostałem dodatkowo na konto, także zachowali się przyzwoicie.
 #1111890  autor: mariusz9a
 19 lut 2021, 13:48
Chyba skala problemu nie jest zbyt duża. Na forum Plusa zaledwie kilka osób zgłosiło ten problem. U mnie w rodzinie na żadnym numerze pre-paid problem nie wystąpił (5 numerów). Także może to mieć związek tylko z tym pakietem 120GB.
 #1111892  autor: Remington
 19 lut 2021, 14:09
"Moi" plusowcy (włącznie ze mną) też nie zauważyli tego problemu, żaden nie miał pakietu 120GB.
 #1111897  autor: Kryniczanin
 19 lut 2021, 15:16
Za to Plus łaskawie zauważył i z automatu 7gb na 7 dni mi dodał.
 #1112310  autor: Kryniczanin
 25 lut 2021, 10:03
Dostałem odpowiedź na reklamację - w skrócie Plus zdebetował konto na prawie -190 pln, uniemożliwił korzystanie z usług a potem łaskawie przywrócił stan konta i pakiety, zablokował usługi wychodzące...Za te wszystkie błędy i syf ma zapłacić użytkownik .
Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 17.2.2021 r. informuję, że
zapoznałem się z opisaną sprawą. Reklamacja została częściowo
uznana.

Pana roszczenie dotyczące okresu ważności dla usług wychodzących
zostało uznane. W dniu 17.2.2021 r. godz. 15:55 nastąpiło nieprawidłowe
zablokowanie usług wychodzących. Odblokowanie usług wychodzących
nastąpiło po zasileniu przez Pana konta kwotą 5 zł w dniu 17.2.2021 r.
o godz. 17:46 wraz z przedłużeniem ważności konta dla usług
wychodzących do 17.2.2022 r. Przepraszam za zaistniałą sytuację i
wynikające z niej niedogodności.

Powyższe zasilenie zwiększyło wartość konta.

Zgodnie z zapisami Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych
przez POLKOMTEL sp. z o.o. - oferty Na Kartę wartość konta to określona
w złotych polskich kwota przeznaczona przez Abonenta Na Kartę na
korzystanie z Usług dostępnych dla Abonenta Na Kartę.

Informuję, iż na chwilę obecną ww. numer jest aktywny w ofercie Na
Kartę. Mając na uwadze powyższe zapisy wyjaśniam, iż niewykorzystana
wartość konta nie podlega zwrotowi w jakiejkolwiek formie, w tym na konto
bankowe. W okresie trwania Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
z Polkomtel Abonent może wykorzystać wartość konta na usługi
telekomunikacyjne świadczone przez sieć Plus.

Tym samym Pana roszczenie dotyczące zwrotu dokonanego zasilenia konta
zostało odrzucone.
 #1112500  autor: biala1991
 28 lut 2021, 12:39
Bardzo niefajnie, mogli dla przyzwoitości "zwrócić" to 5zł na konto numeru, bo przecież byłeś zmuszony je wydać w celu uzyskania dostępu do połączeń wychodzących, które jak sami przyznali zostały zablokowane niesłusznie
 #1112501  autor: Kryniczanin
 28 lut 2021, 12:46
Powiem Ci, że po wprowadzeniu VoLTE i WIFI Calling rozważałem wzięcie abonamentu w Plusie za 7 miesięcy...Plus mnie tą odpowiedzią skutecznie z tego wyleczył...Chytry dwa razy płaci w wypadku Plusa to będzie kilkaset razy:-)
 #1133936  autor: asdaf
 20 lip 2022, 12:11
Czy tylko u mnie nie działa aplikacja, kody? Nie można wykonać rozmowy. Działa za to internet.
 #1133939  autor: Karlos20
 20 lip 2022, 12:34
Ogólnie to w nocy z 19 na 20 lipca Plus się wysypał. Początkowo padły połączenia (oprócz bezpłatnych), SMSy i net. Telefon zachowywał się, jakby albo stracił ważność konta na wychodzące, albo... numer został zablokowany - w tym czasem karta korzystała z internetu na smartfonie jako router wifi.
Aktualnie kody USSD (z wyjątkiem kodu *100#) nie działają.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2022, 12:38 przez Karlos20, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1133940  autor: asdaf
 20 lip 2022, 12:37
Wróciły rozmowy i kod *100#. Pozostałe kody dalej nie działają.
@Karlos aplikacja u Ciebie działa?
 #1133941  autor: Karlos20
 20 lip 2022, 12:50
Zapomniałem o apce. Nie działa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥