• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #1116570  autor: marlunjel
 16 maja 2021, 22:09
Dzień dobry
Mam taki problem:
Wczoraj chciałam odebrać telefon od osoby która może do mnie dzwonić tylko i wyłącznie z numeru zastrzeżonego lub nieznanego. Niestety tylko taką ma możliwość. Problem zaczął się w chwili kiedy chciałam odebrać to połączenie. Trwało może sekundę nawet nie zdążyłam się odezwać bo pojawił się komunikat "sieć zajęta". Ja niestety choć bym bardzo chciała to do tej osoby zadzwonić nie mogę ( nie oddzwonię się ale to nie jest celowa blokada ze strony tej osoby) dlatego proszę mi nie pisać o tym że mogła mnie ta osoba zablokować. Poprosił tylko ona może do mnie dzwonić. Ale jeszcze jest taka sprawa że odezwały się takie dźwięki puk puk puk i wtedy się pojawił ten komunikat o którym piszę powyżej. Kiedy już połączenie zostało zakończone pojawił się komunikat z poczty głosowej. Okazało się że osoba nagrała się bezproblemowo.
Mam pytanie w czym jest problem? Czy problem jest po stronie mojej sieci czy też po stronie osoby dzwoniącej? Proszę o pomoc. Nie chcę aby ta osoba myślała też że to ja tą osobę zablokowałam bo mi zależy na kontakcie z tą osobą.