Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Od wczoraj nie mogę zalogować się do panelu administracyjnego T-Mobile. Nie mam również dostępu do stron internetowych tego operatora.
Nie znalazłem w Sieci żadnych informacji na ten temat.
Czy ktoś zna przyczynę?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2021, 20:03 przez a-go, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój domowy Internet i ten dostępny przez sieć komórkową mają zapewne różne DNS, ale zmieniłem w routerze i nadal nie jestem w stanie otworzyć strony TM. Wszystkie oprócz TM otwierają się bez problemu.
U mnie strona www.t-mobile.pl działa z UPC stacjonarnego oraz z mobilnych TM, P4 i Plusa.
Za to od ubiegłego tygodnia bardzo kulawy jest Mój T-Mobile z www. Pojawia się komunikat o niedostępności serwisu i zaprasza do spróbowania później. Po akceptacji ok pokazuje tylko jeden pakiet. Żadnych danych o stanie konta i terminie ważności.