DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 8 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #855955  autor: cyanoone
 13 mar 2016, 10:10
Ustawienia - - >Aplikacje - ->Telefon/Phone - - >Wyczyść dane. Powinno pomóc :)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #855963  autor: mikesz1
 13 mar 2016, 11:04
Dzięki za odpowiedź
Po włożeniu 2 karty dla karty 1 wskazuje "Brak usługi" , dla 2 "brak karty" wskaźniki zasięgu dla obu kart askazują brak zasięgu. Wyjmuję kartę 2 i wszystko jest OK. Jak pisałem wcześniej na pewno nie jast to związane z kartą ani operatorem po bróbowałem na różnych kartach ktore włożone pojedyńczo do gniazda 1 działaja poprawnie.
Wersję mam fabryczne 4.4.2, EMUI 3.0.
W ustawieniach WIECEJ - nie znajduje operatora dla żadnej karty ani recznie ani automatycznie.
Bezpośrednio zanim pojawił sie problem niczego nie wgrywałem ani nie przestawiałem.
Czy Master reset ma wpływ na gwarancję? Telefon jest jeszcze na gwarancji chociaż kupiony na allegro i procedura jest taka że trzeba sie rozstać z telefonem na dłużej i zawsze może się okazać że poza kosztami nie gwaranca nie zostanie uznana. Dlatego próbuję coś znaleźć.
Możesz podać jakiegoś linka jak zrobić MR? NIestety nie mam za bardzo o tym pojęcia.
Pzdr.
 #855971  autor: bazooka
 13 mar 2016, 11:25
Zrobiłeś co podpowiada cyano ?
MR to wymazanie do fabrycznych ustawień, dlaczego miałoby wpływać na gwarę ?
Ile masz jeszcze tej gwary, bo skoro siedzisz na KitKacie to Ci w dodatku jeszcze coś sprzedawca przyblokował skoro nie działa aktualizator, tzn nie wskazał Ci na nowszy soft Lolipopa.
Ustawienia fabryczne, czyli MR, jest w Kopii i kasowanie danych (choć nie pamiętam jak było w Kitkacie dokładnie). Stwórz se kopie zapasową przed tym na karcie, troszkę roboty ze zaoszczędzisz by potem przywrócić telefon do obecnycj ustawień. Jak to nic nie da to pewnie trzeba będzie odesłać...
  • Strona 8 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8