• Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem

 #687239  autor: Darecky
 02 sty 2014, 20:13
Hmm kurczę ciężko tak w ciemno. To, że są errory w ciągu dnia to nic nadzwyczajnego, musisz monitorować cały czas i wyłapać jakie są logi tuż przed restartem, wtedy to da Ci wskazówkę co moze powodować restarty.

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #687243  autor: pedro01
 02 sty 2014, 20:16
Wyłączyłem i włączyłem telefon bo wyciągałem kartę sim i od razu po wejściu w CatLog ten błąd już był , pewnie w tej chwili co wpisałem pin i się załadował pulpit.

[ Dodano: 2014-01-02, 20:17 ]
Nagrywać cały czas w tym programie czy jak ?

 #687247  autor: Darecky
 02 sty 2014, 20:22
Tak, potem sobie to wyślij na maila czy jak tam wolisz i będziesz po godzinach widział, gdzie nastąpił restart. No a potem to już trzeba ogarnąć co mogło wpłynąć na restart.

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #687250  autor: pedro01
 02 sty 2014, 20:24
Dobra będę nagrywał i obserwował , mam nadzieję że uda się coś zdziałać i naprawić ten defekt.

 #687275  autor: Darecky
 02 sty 2014, 21:19
Jak już ogarniesz ten moment restartu to mozesz mi podesłać odpowiednia część logów ;) Może uda mi się pomóc.

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #687326  autor: pedro01
 02 sty 2014, 23:33
Ok dzięki , na pewno się odezwę jeśli będę już miał jakieś konkrety.
 #776620  autor: pedro01
 09 sty 2015, 13:07
Witajcie po ponad rocznej przerwie , moja sytuacja wygląda następująco: W lutym 2014 serwis z Piaseczna orzekł że wymieni mi telefon ponieważ jest to wina fabryczna i nie posiadają części zamiennych :) Następnie w salonie firmowym wymienili mi na taki sam model , byłem szczęśliwy że z tym nic poważnego się nie działo ale niestety radość nie trwała zbyt długo, z nim pojawiają się większe problemy.Objawy podobne ale serwis już tak łatwo nie chce dać za wygraną i się muszę męczyć ponieważ od mniej więcej sierpnia telefon był już chyba z siedem razy w serwisie jako reklamacja czy towar niezgodny z umową. Cały czas kombinują i wymieniają części ( płyty główne , baterie , panel dotykowy , głośnik ) a problem pozostaje ten sam. Dowiedziałem się że po 4 wymianie części mogę starać się o nowy telefon ale pewnie i tak decydujący głos ma w tym serwis a oni idą w zaparte i wymieniają co chwilę coś.. Mam nadzieję że pozytywnie zakończę tą potyczkę i zrezygnuje z firmy Alcatel bo niestety dobrych wspomnień to praktycznie nie posiadam.