• Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem
 #655650  autor: robert177
 17 sie 2013, 14:11
Witam. Temat stary jak swiat. Mam androida jb i po aktualizacji lg l9. Nie wiem czy wybrałem dobry temat. Problem tyczy sie tego ze przy słabym zasiegu play,telefon przelacza sie na plus czy orange i pozniej nie mozna dzwonic ani odbierac polaczen.Trzeba zrobic restart.Pomaga powrot do isca. Nie chodzi mi moze o kwestie techniczne,a bardziej prawne. Konsultant lg powiedzial ze znaja problem i ze go analizuja.Play tez umywa rece. Jest juz nawet petycja w necie w tej sprawie.Mam pytanie co zrobic by lg albo play poczulo sie do odpowiedzialnosci. Znajomy wysylal z tytulu niezgodnosci z umowa i stwierdzono ze jest w porzadku tzn z telefonem. Nie wiem co tu robic. Isc do jakiegos rzecznika czy co. LG sprzedal towar wadliwy na live chatach sie przyznaja i twierdza ze analizuja problem (a ja mam sie meczyc),ale twierdza ze seriws lg to co innego niz oni,i nie maja nic do tego. Czuje sie jak w procesie kafki.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2013, 12:11 przez robert177, łącznie zmieniany 1 raz.

 #655833  autor: razin
 18 sie 2013, 11:05
Na odbierany zasięg poza samym telefonem ma wpływ również sama karta sim, miejsce gdzie jest postawiony najbliższy BTS itp.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2013, 23:43 przez razin, łącznie zmieniany 1 raz.

 #655960  autor: robert177
 18 sie 2013, 20:27
Ja cie nie bede uczyl jak sie uzywa przegladrki np google .Jak sie nie znasz na temacie to nie odpowiadaj na niego,bo twoja odpowiedz nic nie wnosi.Uwierz ze takie odpowiedzi w stylu,bo ja nie zauwazylem tego albo zrob to,gdy wiadomo ze jest to wada telefonu jest bez sensu

[ Dodano: 2013-08-18, 20:30 ]
Wpisuje w google petcycje.pl lg l9 i jest.Jakim trzeba byc leniem zeby nie sprawdzic i psiac nic nie znalazlem.O to tekst:

Do:
LG Electronics Polska Sp. z o.o.
Prezes Zarządu oraz Biuro Prasowe LG Electronics
LG Electronics Polska Sp. z o. o.
Ul.Wołoska 22
02-675 Warszawa
[email protected], [email protected]


Szanowne LG

My niżej podpisani użytkownicy telefonu LG Swift L9 (a także L7) zwracamy się z prośbą do firmy LG o całkowite i
ostateczne rozwiązanie problemu technicznego nękającego w/w modele, polegającego na zawieszaniu się telefonu i
niemożności wykonania ani odebrania połączenia głosowego lub wysłania wiadomości SMS. Problem ten dotyka przede
wszystkim użytkowników sieci Play i pojawia się gdy telefon znajduje się w miejscu o słabym zasięgu nadajnika natywnej
sieci i zaczyna poszukiwać mocniejszego sygnału. Po przełączeniu na alternatywnego operatora (np. Orange lub Plus)
telefon pokazuje na skali siłę sygnału (częstokroć na wysokim poziomie), ale pomimo tego wskazania łączności brak. Po
zrestartowaniu urządzenia, telefon prawidłowo loguje się w wykrytej uprzednio sieci o najmocniejszym sygnale i można
wykonywać połączenia. Wraz z kolejną zmianą nadajnika problem pojawia się ponownie, skutecznie uniemożliwiając
zadzwonienie lub odebranie połączenia, wysłanie/odebranie wiadomości SMS. Tym samym telefon nie spełnia swojej
podstawowej funkcji!
Istotnym jest, iż problem dotyczy także całkiem nowych aparatów z najnowszą wersją oprogramowania udostępnianą przez
sieć Play.


Prosimy o jak najszybsze oficjalne ustosunkowanie się do sprawy i rozwiązanie naszego wspólnego problemu. Równocześnie
zwracamy uwagę, że dotychczasowe działania serwisowe są dalekie od oczekiwań użytkowników. Serwis twierdzi, że to wina
sieci Play, sieć, że wina LG. Poszkodowanym tak czy inaczej jest użytkownik, który wybrał państwa produkt, uwierzył
reklamie i zapewnieniom o najwyższej jakości Państwa produktu. Niestety w trudnym momencie kiedy trzeba przyjąć
odpowiedzialność za produkt, klient jest zostawiony sam sobie. Jak w tym kontekście brzmią zapewnienia o szacunku dla
klientów wyrażone w polityce Jeong-do Management? Jaki wizerunek marki powstaje w świadomości klientów? Warto
równocześnie zauważyć, że opisany problem nie pojawia się w urządzeniach konkurencyjnych firm opartych o podobne
rozwiązania techniczne: sprzętowe i programowe.


Dlatego też, my użytkownicy Państwa produktów mamy nadzieję, że nasz głos zostanie wysłuchany przez firmę LG i razem z
firmą P4 właścicielem sieci Play znajdziecie Państwo rozwiązanie problemu umożliwiając nam swobodne korzystanie z
urządzeń które nabyliśmy. Chcemy wierzyć, że firma LG to producent dla którego klient jest ważny nie tylko przed zakupem
produktu i że możemy liczyć na Wasze wsparcie poprzez udostępnianie aktualizacji oprogramowania i kompetentne zachowanie
serwisu.

 #655969  autor: razin
 18 sie 2013, 20:54
A ja Cie nie będę uczył używania poprawnej polszczyzny i interpunkcji. W moim przypadku kupiłem L9 w normalnym sklepie i nie podlegam pod żadnego operatora względem śmieci narzucanych przez nich i u mnie owego problemu nie ma. Poza tym nie ma złych produktów są tylko źli użytkownicy.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2013, 23:28 przez razin, łącznie zmieniany 2 razy.

 #656024  autor: robert177
 18 sie 2013, 23:51
To po co piszesz,nic ciekawego nie napislaes poza jakimis tylko sobie znanymi przemysleniami na temat lg ibuzytkowania.Rozumiem pewnie sprzedajesz tego zloma i nie chcesz by do ludzi dotarly opinie ze ma jakas wade,albo jestes wynajety przez lg twoja sprawa.Trzeba byc naprawde czlowiekiem o niskiej intelgencji by pisac takie glupoty.Sam lg przyznaje sie ze jest wada i ja analizuje....a ty wyskakujesz:bo ludzie nie umieja uzytkowac.Petycje tez stworzyla banda nieumiejacych uzytkowac ludzi?Problem wystepuje jak korzysta sie z roamingu krajowego,gdy czesto telefon przelacza sie na inne sieci w play.A ty piszes,bo u mnie wystepuje.O rany jak trzeba byc ograniczonym by pisac w ten sposob.Sorry ale na taka ignorancje to zal patrzec.Nie pisz juz nic w tym temacie bo czytac sie tego nie chce.Mam nadzieje ze trafisz kiedys na jakis model telefonu,telewizora czy pralki z wada.Pojdziesz do sklepu jak ta pralka zaleje mieszkanie Tobie i sasiadom,a producent powie ze jeszcze nie wiedza w czym problem:analizuja,a Tobie nie dziala dobrze pralka.A pozniej jakas palant na forum bedzie pisal,ze mu dziala i pewnie ludzie zle uzytkuja.Nie wiem czy zrozumiales ta metafore,ale inni pewnie tak.O rany jak teraz ucza w szkole czytania ze zrozumieniem

 #656055  autor: razin
 19 sie 2013, 08:49
Aplikacje -> Ustawienia -> Więcej -> Sieci komórkowe -> Używaj tylko sieci 2G najwidoczniej Twój model pochodzi z Iraku (z całym szacunkiem dla Iraku) w tym trybie nie powinno zrywać połączeń ani tym bardziej ich blokować również jak i zasięg nie powinien falować. Ps. naucz się pisać poprawnie po Polsku używając PL znaków bo najwidoczniej w Twojej szkole nie uczyli tego na j. Polskim :smt064 ale co tam wakacje powoli się kończą więc wszystko można jeszcze nadrobić na naukę nigdy za późno.

l9

 #656058  autor: boczeknsd17
 19 sie 2013, 09:38
ja mam l9 w tmobile, operator badzewny ale tel zap******* jak wsciekły

 #656078  autor: wook
 19 sie 2013, 11:16
moja siostra też ma problem z roamingiem krajowym przy LG L9 wersja z softem play. Czy debranding pomoże i czy można go zrobić nie tracąc gwarancji?

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #656092  autor: babeo
 19 sie 2013, 12:57
Dobrze rozumiem, że problem występuje tylko w Play?

Nie chcę dolewać oliwy do ognia, ale muszę trochę stanąć w obronie LG. pamiętajcie, że wybierając Play macie tanio, ale w dużej mierze bazujecie na roamingu krajowym, a wtedy nie oszukujmy się jesteście użytkownikami drugiej kategorii.

 #656096  autor: robert177
 19 sie 2013, 13:21
Slyszalem o tym 2g,nie zawsze pomaga.Wgralem przez kdz androida 4.0.4 i pomglo.Uzywac na 2g smartfona no prosze cie.....Na ten moment pomaga wgranie innego softu,ale.to przeciez nie o to chodzi.Czuje sie jak ten bramkarz pogoni szczecin w wywiadzie: bezsilnosc i wkr.........e.No bo co mozna zrobic takiemy producentowi,mowi analizuja i kropka.Ma ktos jakies pomysly?oddanie na wymiane z tytulu niezgodnosci nie wchodzi w gre,bo serwis twierdzi ze u nich telefon jest sprawny.I te zganianie winy play na lg i odwrotnie.

 #656421  autor: razin
 20 sie 2013, 21:44
robert177, Specjalnie dla Ciebie na moim LG P760 Swift L9 przeprowadziłem malutki teścik. Pokonałem dziś dystans z Bydgoszczy (nie z Mławy jak to wcześniej określiłeś, Bydgoszcz to moje rodowite miasto) aż za Poznań ponad 300 KM i w pierwszą stronę zasięg trzymał Play w miarę przyzwoity z kolei w drugą stronę testowałem Orange i o dziwo nie było falowań zasięgu. Wersja Androida 4.1.2

 #656526  autor: robert177
 21 sie 2013, 12:42
Kiedy w koncu pojmiesz ze problem jest.Lg tez zmysla?

Szanowny Panie,

dziękujemy za kontakt z naszym działem.

Uprzejmie informujemy, iż sprawa dotycząca wystąpienia komplikacji w działaniu telefonu z kartą Play po aktualizacji została już przekazana do odpowiedniego działu naszej firmy. Dział techniczny prowadzi prace nad rozwiązaniem sprawy. Przepraszamy za niedogodności.

W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.

Z poważaniem,
Mariusz ******
LG Electronics Polska.

A to ze ty sobie jakos testowales to wiesz,test musialby sie odbyc w warukach idealnych

 #658264  autor: theirlaw84
 29 sie 2013, 23:09
Witam robert177

Przeczytałem Pana posty na forum i potwierdzam mam ten sam problem.
Jest o tylko istotny dla "normalnego" funkcjonowania, że odsyłam telefon do operatora PLAY (10 dni od momentu zawarcia umowy "na odległość").

Na dzień dzisiejszy - 29 sierpień - konsultant LG potwierdza nieprawidłowe działania urządzenia i co ważniejsze potwierdza brak rozwiązania tego problemu.

 #687836  autor: piotrwilk
 04 sty 2014, 19:24
Czy coś w temacie się zmieniło?