• Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem
 #678211  autor: Mila89
 28 lis 2013, 11:23
Witam

Rozwalilem ekran w s2, oddalem go serwisu(nie samsunga ale majacego orginalne czesci)
w dokumencie ktory podpisalem jest napisane o 14 dniowym okresie naprawczym.
Dzis mija 16 dni i telefon dalej nie jest zrobiony(ze niby ekranu nie maja czy cos)

Chcialbym sie dowiedziec co dalej? co w takiej sytuacji moge sie domagac? co mi gwarantuje ustawa w tym zakresie?
Ostatnio zmieniony 02 gru 2013, 13:39 przez Mila89, łącznie zmieniany 1 raz.

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #678215  autor: wook
 28 lis 2013, 11:33
14 dni roboczych czyli bez weekendów.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #678267  autor: wtd
 28 lis 2013, 15:00
Nie sądzę żeby jakaś ustawa ci cokolwiek gwarantowała w tej kwestii. Możesz najwyżej do sądu z tym iść, ale wątpię czy to jest warte świeczki (chyba że udowodnisz że przez brak tego S2 przeszedł ci koło nosa wielomilionowy interes).

 #679134  autor: Precelos
 01 gru 2013, 18:18
Mila89 pisze: co w takiej sytuacji moge sie domagac?
Wydania telefonu lub zgadzasz sie na przedluzenie okresu naprawy

Obrazek