Witam,
Mam pytanie do posiadaczy Xperii X10 mini pro.
U mnie podczas korzystania np z gier Angry Birds lub Jewels, gra zacina się i w pewnym momencie zawiesza i restartuje. Czasami zawieszenie się i restart następuje zaraz po uruchomieniu aplikacji, a czasami po jakimś czasie.
Zdarzyło się, że xperia restartowała się również w czasie wysyłania smsów oraz podczas rozmowy.
Raz zdarzyło się, że restart nastąpił podczas przeglądania zdjęć w albumie.
Czy u Was występują podobne problemy? Czy też wspomniane gry chodzą stabilnie i bez problemów?
Dodam, że telefon aktualnie jest 3 raz w serwisie.
Za pierwszym razem wysłałem za pośrednictwem salonu T-mobile. Trafił do Regenersis, wrócił z sugestią wymiany baterii, wgranym od nowa oprogramowaniem i informacją, że urządzenie jest sprawne.
Jednak problem nadal występował. Po konsultacji z pomocą techniczną Sony Mobile, ponownie został wysłany do Regenersis. Pomoc techniczna Sony Mobile kontaktowała się z serwisem i miała nadać sprawie odpowiedni bieg.
Z serwisu do mnie zadzwoniono i zasugerowano, że telefon jest ok., a problemy mogą być spowodowane baterią. Telefon odesłano.
Od razu wymieniłem baterię, jednak problem nadal występował.
Ponowny kontakt z pomocą techniczną Sony Mobile i tym razem chcieli żeby wysłac urządzenie do W-Support oraz stwierdzili, że serwis jest już poinformowany o sprawie.
Aktualnie Xperia nadal jest w serwisie od 12 października. W tej chwili status jest taki, iż naprawę wstrzymano ponieważ serwis oczekuje na części.
Myślałem, że chodzi o część, która usunie zgłaszany przeze mnie problem. Jednak po kontakcie z serwisem okazało się, że część na którą czeka serwis związana jest z mechanizmem otwierania urządzenia, czyli coś co znaleźli przypadkowo i nie jest to związane raczej ze zgłaszanym problemem.
Dodatkowo planowany termin kiedy serwis powinien otrzymać część to 7 listopada.
Teraz mam obawy, że serwis wymieni tą część i stwierdzi, że wszystko pozostałe jest ok, a problem restartowania się pozostanie. Ewentualnie znajdą problem sprawiający zawieszanie się i restarty, ale ponownie będą musieli zamówić część i znowu prawie 4 tygodnie czekania.
Dodam jeszcze, że gwarancja kończy mi się w pierwszej połowie listopada.
Czy ktoś wie o ile jest przedłużana Gwarancja Sony Ericsson Xperia X10 mini pro w przypadku pobytu urządzenia w serwisie?
Pozdrawiam,
misz
Mam pytanie do posiadaczy Xperii X10 mini pro.
U mnie podczas korzystania np z gier Angry Birds lub Jewels, gra zacina się i w pewnym momencie zawiesza i restartuje. Czasami zawieszenie się i restart następuje zaraz po uruchomieniu aplikacji, a czasami po jakimś czasie.
Zdarzyło się, że xperia restartowała się również w czasie wysyłania smsów oraz podczas rozmowy.
Raz zdarzyło się, że restart nastąpił podczas przeglądania zdjęć w albumie.
Czy u Was występują podobne problemy? Czy też wspomniane gry chodzą stabilnie i bez problemów?
Dodam, że telefon aktualnie jest 3 raz w serwisie.
Za pierwszym razem wysłałem za pośrednictwem salonu T-mobile. Trafił do Regenersis, wrócił z sugestią wymiany baterii, wgranym od nowa oprogramowaniem i informacją, że urządzenie jest sprawne.
Jednak problem nadal występował. Po konsultacji z pomocą techniczną Sony Mobile, ponownie został wysłany do Regenersis. Pomoc techniczna Sony Mobile kontaktowała się z serwisem i miała nadać sprawie odpowiedni bieg.
Z serwisu do mnie zadzwoniono i zasugerowano, że telefon jest ok., a problemy mogą być spowodowane baterią. Telefon odesłano.
Od razu wymieniłem baterię, jednak problem nadal występował.
Ponowny kontakt z pomocą techniczną Sony Mobile i tym razem chcieli żeby wysłac urządzenie do W-Support oraz stwierdzili, że serwis jest już poinformowany o sprawie.
Aktualnie Xperia nadal jest w serwisie od 12 października. W tej chwili status jest taki, iż naprawę wstrzymano ponieważ serwis oczekuje na części.
Myślałem, że chodzi o część, która usunie zgłaszany przeze mnie problem. Jednak po kontakcie z serwisem okazało się, że część na którą czeka serwis związana jest z mechanizmem otwierania urządzenia, czyli coś co znaleźli przypadkowo i nie jest to związane raczej ze zgłaszanym problemem.
Dodatkowo planowany termin kiedy serwis powinien otrzymać część to 7 listopada.
Teraz mam obawy, że serwis wymieni tą część i stwierdzi, że wszystko pozostałe jest ok, a problem restartowania się pozostanie. Ewentualnie znajdą problem sprawiający zawieszanie się i restarty, ale ponownie będą musieli zamówić część i znowu prawie 4 tygodnie czekania.
Dodam jeszcze, że gwarancja kończy mi się w pierwszej połowie listopada.
Czy ktoś wie o ile jest przedłużana Gwarancja Sony Ericsson Xperia X10 mini pro w przypadku pobytu urządzenia w serwisie?
Pozdrawiam,
misz
Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 15:32 przez misz, łącznie zmieniany 1 raz.