Nottenick pisze:mrozek73 pisze:Koniec szachów
Finał sprawy
Mam jeszcze jedno pytanie, czy składając pismo z niezgodnością towaru z umową od razu zażądałeś tego o czym pisałeś (czyli punkty 1,2 i 3) czy dopiero jak po 14 dniach nie było odpowiedzi? W piśmie zgłoszenia niezgodności towaru z umową trzeba bowiem opisać swoje żądania wobec sprzedawcy (które właśnie przy braku odpowiedzi przez 14 dni stają się obowiązujące). Opisz proszę dokładnie, jak ty postąpiłeś, może się przydać wszystkim którzy maja podobne problemy z swoimi operatorami.
Dziękuję:-)
W piśmie zawieramy żądanie co nie zamyka drogi do dalszych negocjacji. Tu sprawa była łatwa do przewidzenia. Zażądałem wymiany na nowy, wolny od wad. Jakkolwiek żaden telefon nie spełniał tych wymagań dlatego, ze problem leżał po stronie dopasowania sprzętu do usługi... no i kłopot miała Era, bo ich BOA zapierał się, że usługi są OK.
Po upływie 14 dni doniosłem im pismo, w którym zaproponowałem 3 rozwiązania.
pzdr
[ Dodano: 2011-03-18, 20:07 ]
wzór pisma:
Miasto 2011-02-18
twoje dane i adres
xxxxxxx
xxxxxxx
tel.xxxxxxxxx
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Al.Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
Szanowni Państwo,
Na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176 składam reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową.
Reklamacja dotyczy telefonu HTC Desire Z, zakupionego od Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. nr seryjny: HT1xxxxxxxxxx / IMEI: 35xxxxxxxxxxxx.
Tu opisujesz co jest przedmiotem reklamacji:
Proszę o wymianę telefonu na nowy, wolny od wad.
Proszę o pisemną odpowiedź na moją reklamację pod wskazany adres:
twój adres
Z poważaniem,
xxxx xxxxxxxx[/center]
[ Dodano: 2011-03-23, 17:36 ]
Era dziś uporała się z problemem YT w 3G/H.
pzdr