DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem

 #461886  autor: mrozek73
 25 lut 2011, 18:46
bob pisze:
thonka pisze:nie martw sie - nie takich hojrakow zaginali na ustawe...
exactly.
Uwierz mi, przetrenowałem już ustawę kilkanaście razy na różnych produktach.
i dalej siedzisz w erze?
By zagiąć muszą zareagować. Oni nic nie zrobią a Regenersis jeszcze nie tknął tego telefonu mimo tego, że minął tydzień.

Produkt jest niepełnowartościowy.Sprzedawca musi mi zademonstrować poprawne działanie przy odbiorze.

Siedzę w Erze bo do tej pory nie miałem z nimi większych problemów. Te kilkanaście produktów dotyczy różnych dziedzin życia.

pzdr

 #462267  autor: ZieleE
 27 lut 2011, 21:02
Dzisaj sprawdzałem z kartą plusa i wszystko było ok, jednym słowem youtube działał bez problemów na zetce. Z drugiej strony na innych telefonach działa, sam mam np galaxy tab też z androidem 2.2 i wszystko śmiga. Problem jest tylko z seria desire w połączeniu z era. Ja swój oddam do regenersis.oni napiszą że tel jest ok, wtedy napisze do ery reklamacje na usługi i będę czekał na reakcje. Albo wszyscy użytkownicy się wezmą i jakiś atak przeprowadzimy na regenersis, na infolinię htc, i do ery
Może w końcu coś zrobią z tym :)

 #463071  autor: bladyyy
 03 mar 2011, 19:29
Witam, mam HTC WildFire, abonament w Erze i ten sam problem :?

 #463239  autor: mrozek73
 04 mar 2011, 20:03
Dzisiaj mija ustawowy termin odpowiedzi..... Oczywiście nikt w Erze nie ma zamiaru odpowiadać a telefon leży w Regenersis... od dwóch tygodni nietknięty. Na jutro przygotowałem dla nich 3 rozwiązania:

1. Wymiana na nowy bez wady (działający streaming YouTube i inne) - jak wiemy niewykonalne.
albo:
2. Obniżenie ceny tego co "utknął" w serwisie do 1 PLN (rabat 298 PLN) - możliwe
albo:
3. Odstąpienie od podpisanego aneksu i zwrot kasy - najbardziej prawdopodobne.

Dam znać jak się sprawy potoczą.

pzdr

 #463435  autor: ZieleE
 05 mar 2011, 19:53
mrozek73 pisze:Dzisiaj mija ustawowy termin odpowiedzi..... Oczywiście nikt w Erze nie ma zamiaru odpowiadać a telefon leży w Regenersis... od dwóch tygodni nietknięty. Na jutro przygotowałem dla nich 3 rozwiązania:

1. Wymiana na nowy bez wady (działający streaming YouTube i inne) - jak wiemy niewykonalne.
albo:
2. Obniżenie ceny tego co "utknął" w serwisie do 1 PLN (rabat 298 PLN) - możliwe
albo:
3. Odstąpienie od podpisanego aneksu i zwrot kasy - najbardziej prawdopodobne.

Dam znać jak się sprawy potoczą.

pzdr
i jak byłeś?

 #463722  autor: mrozek73
 07 mar 2011, 08:55
Byłem. Wszystko zgodnie z planem. Reklamacja uznana (brak odpowiedzi w ciągu 14 dni). Zamówili nowy Desire Z dla mnie, umówiliśmy się na środę. Jeśli wierzyć sprzedawcy, miał w tym tygodniu Desire Z pod zamówienie klienta i z tego co pamięta nie było problemu z YT podczas prezentacji. Nie wydaje mi się to możliwe ale musimy to sprawdzić, gdyż było to moje żądanie nr 1. Jeśli nie zadziała, porozmawiamy o obniżce ceny lub wymianie na inny model (niestety żaden mi nie przychodzi do głowy). W ostateczności odstąpię od aneksu. Odezwę się w środę.

pzdr

[ Dodano: 2011-03-08, 11:05 ]
Era pęka: http://www.twojaera.pl/artykul,1102,htc ... sty,1.html
"TwojaEraOnline:
Faktycznie w przypadku telefonów HTC Desire Z i Desire HD na kartach SIM Ery mogą pojawiać się problemy z odtwarzaniem filmów przez kanał YouTube. Wiemy o tym problemi i pracujemy na jego rozwiązaniem."

 #464301  autor: Nottenick
 10 mar 2011, 09:06
mrozek73 pisze:Odezwę się w środę.
Pozwolisz że zapytam, jak tam sprawa z tym Desire Z? Otrzymałeś w końcu w pełni działający model, czy przechodzisz do realizacji punktu nr 2 swojego zgłoszenia niezgodności towaru z umową?

 #464485  autor: ZieleE
 10 mar 2011, 21:47
Ja swojego wysłałem do regenersis dzisiaj z youtube ale co bardziej mi przeszkadzało to s chodząca farba z tylnej klapki po dwóch tygodniach używania, też Wam schodzi tak farba?

 #464664  autor: mrozek73
 11 mar 2011, 21:22
Koniec szachów :-) Finał sprawy. Właściwie dokładnie tak jak przewidywałem.

p. 1 moich żądań nie był do spełnienia od ręki. Era (podobno) z powodu mojej reklamacji (pisemna forma) zaczęła prace nad naprawą problemu. Z tego co zrozumiałem z rozmów zależy im na szybkim rozwiazaniu.

Rozsądnym rozwiązaniem było przejście do p.2
Era zaakceptowała moją propozycję obniżenia ceny do 1PLN (z 299) więc nie mam powodów do narzekania. Myślę, że naprawią Yt w 3G/H w ciągu kilku tygodni.

pzdr

[ Dodano: 2011-03-11, 21:26 ]
@thonka
@bob

a nie mówiłem? ;-)


pzdr

 #464904  autor: Nottenick
 13 mar 2011, 12:03
mrozek73 pisze:Koniec szachów :-) Finał sprawy
Moje gratulacje mrozek73! Tak właśnie wygląda wzorcowa świadomość konsumencka. Gdyby tak każdy z nas postępował przy każdym przypadku robienia nas w trąbę przez producentów, sprzedawców, operatorów może doczekalibyśmy się w końcu obsługi klienta takiej jak w Europie Zachodniej. Teraz, mimo, że nas konsumentów każdy robi ciągle w bambuko, to większość machnie ręką na te małe grzeszki i tym samym jest społeczne przyzwolenie na takie przekręty.

Jeszcze raz gratuluję wzorcowej postawy konsumenckiej. Ty masz 300 zeta w kieszeni, a tysiące użytkowników Desire Z z Ery pewnie wkrótce doczeka się update pozwalającego uruchomić YT na 3G/H :-)

Mam jeszcze jedno pytanie, czy składając pismo z niezgodnością towaru z umową od razu zażądałeś tego o czym pisałeś (czyli punkty 1,2 i 3) czy dopiero jak po 14 dniach nie było odpowiedzi? W piśmie zgłoszenia niezgodności towaru z umową trzeba bowiem opisać swoje żądania wobec sprzedawcy (które właśnie przy braku odpowiedzi przez 14 dni stają się obowiązujące). Opisz proszę dokładnie, jak ty postąpiłeś, może się przydać wszystkim którzy maja podobne problemy z swoimi operatorami.

 #464921  autor: mariposa
 13 mar 2011, 13:43
również gratuluję, a lekturę tematu polecam wszystkim :)

 #465131  autor: mrozek73
 14 mar 2011, 20:11
Nottenick pisze:
mrozek73 pisze:Koniec szachów :-) Finał sprawy
Mam jeszcze jedno pytanie, czy składając pismo z niezgodnością towaru z umową od razu zażądałeś tego o czym pisałeś (czyli punkty 1,2 i 3) czy dopiero jak po 14 dniach nie było odpowiedzi? W piśmie zgłoszenia niezgodności towaru z umową trzeba bowiem opisać swoje żądania wobec sprzedawcy (które właśnie przy braku odpowiedzi przez 14 dni stają się obowiązujące). Opisz proszę dokładnie, jak ty postąpiłeś, może się przydać wszystkim którzy maja podobne problemy z swoimi operatorami.
Dziękuję:-)

W piśmie zawieramy żądanie co nie zamyka drogi do dalszych negocjacji. Tu sprawa była łatwa do przewidzenia. Zażądałem wymiany na nowy, wolny od wad. Jakkolwiek żaden telefon nie spełniał tych wymagań dlatego, ze problem leżał po stronie dopasowania sprzętu do usługi... no i kłopot miała Era, bo ich BOA zapierał się, że usługi są OK.
Po upływie 14 dni doniosłem im pismo, w którym zaproponowałem 3 rozwiązania.

pzdr

[ Dodano: 2011-03-18, 20:07 ]
wzór pisma:
Miasto 2011-02-18
twoje dane i adres
xxxxxxx
xxxxxxx
tel.xxxxxxxxx

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Al.Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa

Szanowni Państwo,

Na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176 składam reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową.

Reklamacja dotyczy telefonu HTC Desire Z, zakupionego od Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. nr seryjny: HT1xxxxxxxxxx / IMEI: 35xxxxxxxxxxxx.

Tu opisujesz co jest przedmiotem reklamacji:


















Proszę o wymianę telefonu na nowy, wolny od wad.

Proszę o pisemną odpowiedź na moją reklamację pod wskazany adres:

twój adres



Z poważaniem,

xxxx xxxxxxxx[/center]

[ Dodano: 2011-03-23, 17:36 ]
Era dziś uporała się z problemem YT w 3G/H.

pzdr