DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem

Moderator: Moderatorzy

 #1093294  autor: kotlecik
 15 kwie 2020, 19:11
Hej,od kilku dni nie mogę korzystać z tej aplikacji.Ściągam aplikację,wpisuję kod sms do zalogowania,akceptuję regulamin,a następnie gdy przechodzę dalej to wyskakuje komunikat: wystąpił błąd.Próbowałem resetować i usuwałem aplikację,ale nie pomaga.Czy ktoś miał podobnie?
 #1093352  autor: kotlecik
 16 kwie 2020, 19:03
Piotrzet- t-mobile nie rozwiazalo problemu.

Remington-aplikacja mój t-mobile
system operacyjny -android starsza wersja
taryfa-abonament
tresc komunikatu-wystapil blad
Wczesniej korzystalem z tej aplikacji na tym smartfonie,i nie bylo problemu.
 #1093374  autor: mp107
 16 kwie 2020, 22:14
Kilka dni temu instalowałem aplikację "Mój T-Mobile" na smartfonie z Androidem 4.4 Kit Kat. O ile w sklepie Play jest informacja, że aplikacja wymaga Androida 5.0, to starsza wersja aplikacji 3.12.1 (zainstalowana z pliku APK, który ktoś kiedyś ściągnął ze Sklepu Play) wciąż działa. Wadą jej może być jedynie to, że nie da się za jej pomocą aktywować pakietu z Happy Friday.

@kotlecik
Podaj konkretną wersję Androida.
 #1093375  autor: piotrzet
 16 kwie 2020, 22:19
Ale to, że zainstalujesz wcześniejszą wersję aplikacji nie znaczy, że będzie działać poprawnie. To samo jest jak masz starszą wersję androida niż 5.0. Po prostu na wcześniejszych wersjach może ona nie działać prawidłowo. Żeby obwiniać za brak działania aplikacji operatora czy coś innego trzeba najpierw spełnić minimalne wymagania aplikacji jak i posiadać najnowszą wersję dostępną dla urządzenia.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1093376  autor: Remington
 16 kwie 2020, 22:28
Działanie na wersji starszej niż 5.0 można uznać niestety tylko jako anomalię. Dobrze jeśli działa, ale nie można mieć pretensji jeśli tak nie jest. Blokada może się odbywać zarówno po stronie sklepu (pobieranie) jak i na serwerze (przy próbie logowania).
 #1093381  autor: mp107
 16 kwie 2020, 23:17
Nie twierdzę, że jest to rozwiązanie bez wad.
Wiadomo, że starsze wersje aplikacji w każdej chwili mogą przestać działać (przynajmniej te komunikujące się z siecią). Ale jeśli się da, jest potrzeba i nie jest to aplikacja krytyczna z punktu widzenia bezpieczeństwa, to czemu by nie skorzystać i dlatego o tym piszę.
 #1093408  autor: kotlecik
 17 kwie 2020, 16:17
Przepraszam,ze nie podalem wersji androida,jest to android 5.1.
Smartfon zaktualizowany,inne aplikacje działają np bankowa czy kfc.
Chyba nic z tego nie będzie,pobierałem aplikacje już z 10 razy i zawsze ten sam probem po zaakceptowaniu regulaminu.
 #1093409  autor: Remington
 17 kwie 2020, 16:36
Zgłoś im do boa@t-mobile.pl, wyślij zrzuty ekranu albo nagranie wideo, wersję Androida i dokładny model telefonu. Może naprawią.

Jakbyś miał możliwość zalogować się na inny numer, np. prepaid to spróbuj wtedy będzie wiadomo czy problem leży w telefonie (jeśli też się nie zaloguje) czy w numerze po stronie serwera (jeśli jednak się zaloguje).