DAJ CYNK
  • Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.
    :sign7:
Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.
:sign7:
  • Strona 7 z 45
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 45

 #428777  autor: Sig
 10 wrz 2010, 19:07
Albo mi się wydaje, albo przed chwilą znów nie było kilkanaście minut Telepolis? Sprawdziłem - o działa, no to czytamy, a tu nagle znów pad... Redakcja mogłąby naprawdę używać chcoiażby Facebooka, żeby dawać informację o problemach serwisu. Jakieś przybliżone godziny itd.\

 #428780  autor: nemo2009
 10 wrz 2010, 19:22
Sig pisze:Albo mi się wydaje, albo przed chwilą znów nie było kilkanaście minut Telepolis?
Niestety strona znowu zamarła.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #428781  autor: amigo007
 10 wrz 2010, 19:25
Dokładnie od mojego poprzedniego postu znowu był pad. Dopiero przed chwilą patrzę i jest dobrze. Przydała by się oficjalna informacja co było nie tak.

 #428789  autor: plustik
 10 wrz 2010, 19:47
Chyba za dużo osób odwiedza stronę i limity serwera zostały przekroczone... :roll:
Miejmy nadzięję że administratorzy rozwiążą ten problem :wink:

 #428790  autor: Mila89
 10 wrz 2010, 19:59
bledos pisze:Mila89, sorry, to kto Was szkoli? Od czego macie strony firmowe? Wewnętrzne portale nie istnieją? Przedstawiciele handlowi nie odwiedzają? Prezentujesz postawę roszczeniową jakby "Ci się należało". Sam czytam telepolis od lat, kilka lat spędziłem za biurkiem jako konsultant i nie potrafię zrozumieć Twojej postawy. I nie mów za wszystkich - ja na np na gola nawet nie patrzę, mimo że na telepolis jest awaria. No chyba, że masz na myśli ludzi "z Twojej firmy" przez co rozumiem Twój salon, co najwyżej kilku znajomych salonów. Na przyszłość polecam strony producentów skoro tak odczuwasz awaryjność serwisu.

Co do tematu - przez chwilę myślałem, że informatycy w firmie zablokowali mi dostęp ;) Dobrze, że serwis znów śmiga.
Widać zadko wchodzisz na telepolis :) Juz tak wielokrotnie pisalem ze pracuje w dziale TELEsprzedazy ze uznalem ze wq tym juz nie musze tego podkreslac... co do szkolen... w ofercie orange jest kilkadziesiat telefonow rozumiem ze mam znac ich wszystkie specyfikacje a takze plusy i minusy? przeciez zycia by mi nie wystarczylo :D Co do stron firmowych... specyfikacje telefonow sa na nich zdecydowanie zbyt "ogolne" Dlatego 95% osob z mojego dzialu kozysta ze stron typu telepolis(nie mamy tutaj dyscypliny odnosnie kozystania tylko z firmowej strony) czynia to rowniez konsultanci innych operatorow co wnioskuje z ich wypowiedzi... czy nazwijmy to troske o ten portal mozna nazwac postawa roszczeniowa? Przeciez napisalem ze jest przynajhmniej kilkanascie stron o podobnej tematyce

Ps Moja firma-moj dzial dzial biznesowy Orange :)

 #428801  autor: WitekT
 10 wrz 2010, 20:24
Mila89 pisze:Rano jeszcze dzialala... dzisiaj od 13:30 do do 16:30(jak wyszedlem z pracy) nie działalo telepolis :smt011 Chcialem przedstawic klientowi telefon NIE MOGE WEJSC! przez 3h osoby z mojej firmy(orange) musialy sie posilkowac innymi stronami...

Problemy z Telepolis wystepuja regularnie od prau dni ale mam wrazenie ze my sobie piszemy w tym temacie i nic to nie daje! jak grochem o sciane... Czy szanowna redakcja ma świadomosc ze z waszych stron korzysta CODZIENNIE kilkatysiecy pracownikow telekomow? jak mam proponowac telefon skoro nie dzialacie? Nie wiem czy bedzie wam milo jak nagle z racji problemow z Telepolis się przeniesiemy na inne strony...(prosze nie traktowac tego jako szantazu)
Dzisiaj jest piątek do poniedzialku jest 2,5 dnia wystarczajaco duzo czasu zeby chociaz w czesci rozwiązac te problemy
Nie ma problemu - daj nam 20 klocków na nowe serwery i nie będzie problemu. ZROZUM, że my nie jesteśmy wielkim portalem z farmą serwerów i armią administratorów, jesteśmy skromnym serwisem na dwóch, nienajnowszych serwerach i nie mamy wykupionego administratora z czasem reakcji pół godziny, bo nas na to NIE STAĆ.

Myślisz, ze my naprawdę sobie leżymy do góry brzuchem, jak serwisy leżą? Że mamy to gdzieś? Weź następnym razem pomyśl, zanim coś napiszesz, bo jużnie pierwszy raz próbujesz zrobić dym i prezentujesz wybitnie roszczeniową postawę...

 #428802  autor: WitekT
 10 wrz 2010, 20:25
Sig pisze:Albo mi się wydaje, albo przed chwilą znów nie było kilkanaście minut Telepolis? Sprawdziłem - o działa, no to czytamy, a tu nagle znów pad... Redakcja mogłąby naprawdę używać chcoiażby Facebooka, żeby dawać informację o problemach serwisu. Jakieś przybliżone godziny itd.\
Nie jest łatwo określić czas usunięcia awarii, bo wiele rzeczy dzieje się niezależnie od nas...
A na FB od razu odpowiadamy, jak ktoś tylko zapyta, czy TELEPOLIS.PL padło...

 #428803  autor: bledos
 10 wrz 2010, 20:28
Mila89 pisze:Widać zadko wchodzisz na telepolis :) Juz tak wielokrotnie pisalem ze pracuje w dziale TELEsprzedazy ze uznalem ze wq tym juz nie musze tego podkreslac...
Mila89, zdajesz sobie sprawę, że na telepolis przebywa masa użytkowników i nie od tego jak często wchodzę zależy czy wiem gdzie pracujesz... Napisałeś prawie 150 postów, spójrz, ile jest wszystkich :) Pewnie, zdaję sobie sprawę, że z portalu korzysta masa konsultantów i ludzi z branży, ale jak wspomniałem, do specyfikacji używałem stron producentów - bo są pewne. Telepolis zaś traktuję jako źródło aktualnych informacji ze świata telekomunikacji i bywam tu naprawdę często. Ale nie o tym temat...

Wszyscy wypowiadający się w temacie przejawiają większą bądź mniejszą troskę o portal. W ciągu lat istnienia zyskał wielu sympatyków, jest wymieniany na szkoleniach dla nowych pracowników telekomów jako rzetelne źródło informacji. Ostatnio coraz częściej niestety zdarzają się awarie - dowód na popularność serwisu ale i wiekowość sprzętu. Po raz kolejny wróci zapewne jakiś pomysł finansowania portalu, ale o ile dobrze kojarzę Witek już coś wspominał o nowościach w tym kierunku, mam nadzieję, że nie długo zmieni się sytuacja w kwestii padów.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #428810  autor: Mila89
 10 wrz 2010, 21:01
WitekT jaka postawa roszczeniowa? o czym ty mowisz? Jak juz wspominalem jest wiele podobnych serwisow moglbym poprostu przeniesc sie na inny portal i nic tu nie pisac tylko zamiast to robic wole zostac i wplywac na zmiany.. Sam wspomniales ze macie milion wejsc na strone w miesiącu i "troche" reklam więc wplywy macie, kiedys widzialem nawet ogloszenie ze szukacie pracownika teraz jakas relacja z Berlina... powiedz mi na czym twoim zdaniem bardziej zalezy uzytkownika: na jakies relacji z targow w Niemczech gdzie byliscie osobiscie czy na bezproblemowym dzialaniu serwisu i newsie o tych targach na podstawie jakiegos portalu? Bo mi sie wydaje ze na tym drugim... mowisz ze nie macie Administratora z czasem reakcji pol godziny ale kilka dni na reakcje to chyba wystarczajaco duzo czasu? Uzytkownikow przybywa wiec troska o serwery powinna zajmowac u was jedne z priorytetowych miejsc...

 #428812  autor: orson_dzi
 10 wrz 2010, 21:08
Mila89 pisze:w ofercie orange jest kilkadziesiat telefonow rozumiem ze mam znac ich wszystkie specyfikacje a takze plusy i minusy? przeciez zycia by mi nie wystarczylo :D
Trochę nie na temat ale tu leży problem zdecydowanej większości ludzi w salonach.
Wcisnać telefon potrafią ale nic o nim nie wiedzą.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #428817  autor: WitekT
 10 wrz 2010, 21:13
Mila89, nasze wyjazdy nie mają zupełnie nic wspólnego z działaniem serwisu pod względem technicznym. Absolutnie null. Masz jakieś pojęcie o sprzęcie serwerowym, linuksie, optymalizacji działania serwerów pod serwisy wielkości tego typu? Jak mi odpowiedz na to pytanie, to pociągniemy dyskusję dalej.

 #428819  autor: Mila89
 10 wrz 2010, 21:15
orson prosze cie... znam Wiele telefonow z tym ze zdecydowana wiekszosc klientow bierze waska grupe(ok 10-15 rodzajow) telefonow Ale czasami klienci maja zyczenia odnosnie telefonow ktorych specyfikacji w zyciu nie widzialem na oczy... tobie sie tak nie zdarzylo ze jak ktos pisze posta w dziale JTW i podaje kilka rodzajow telefonow to siegasz do specyfikacji bo nie pamietasz tudziesz nie jestes pewien? No własnie :)

WitekT z tymi wyjazdami chodzilo mi o koszty... mowicie ze nie macie kasy na serwery ale na wyjazdy macie to wasza sprawa co robicie z kasa mozecie nawet jezdzic na wyjazdy do Japoni mi to rybka tylko tak jak mowie zastanow sie co jest lepsze dla uzytkownikow... relacje z osobistych wyjazdow czy bezproblemowe dzialenie serwerow i relacje na podstawie jakiegos portalu

 #428820  autor: WitekT
 10 wrz 2010, 21:25
Mila89, powiem Ci jedno - wyjazd do Berlina kosztował nas 0 zł (słownie: zero zł). Czy chcesz jeszcze coś dodać?

 #428826  autor: Marens
 10 wrz 2010, 21:41
Ps Moja firma-moj dzial dzial biznesowy Orange :)
Współczuje Twoim klientom, nie chciałbym trafić na takiego konsultanta.
Mila89 pisze:Nie wiem czy bedzie wam milo jak nagle z racji problemow z Telepolis się przeniesiemy na inne strony.
Akurat po Tobie nikt nie będzie tutaj płakał.

 #428829  autor: Jaca
 10 wrz 2010, 21:50
Marens pisze:Mila89 napisał/a:
Nie wiem czy bedzie wam milo jak nagle z racji problemow z Telepolis się przeniesiemy na inne
Jacy my ? :lol:

 #428880  autor: aga
 11 wrz 2010, 10:28
Dyskusja jest coraz bardziej nie na temat, więc każdy kolejny post będzie usuwany. Witek i Kaczy już wypowiedzieli się odnośnie problemu, a Mila89 jak zaczniesz płacić za korzystanie z serwisu, to będziesz mógł wymagać 24-godzinnej dostępności. I nie wypowiadaj się w imieniu innych użytkowników. Koniec OT.

 #428881  autor: comander009
 11 wrz 2010, 10:42
Ja tam się intesuję telefonami i potrafię zapamiętać specyfikację wielu telefonów i to bez żadnych problemów ale to nie jest najważniejsze. Trzeba wymyślić jak rozwiązać problem z serwerami.

Nigdy nie rozmawiaj z idiotą - najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
COMANDER

 #432403  autor: orson_dzi
 29 wrz 2010, 01:34
Nie bardzo wiedziałem gdzie to napisać, więc wrzucam tutaj.
Dostałem maila jakich sporo zdarza mi się dostać. Mail następującej treści:
Hi! I am miss phina
how are you! hope you are fine and in perfect condition of health.I went through your profile on (www.telepolis.pl) and i read it and took interest on it,if you don't mind i will like you to add me on this ID ([email protected]) so that i can send you my photo OK hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because maybe we can be a good friend anyway i will tell you more when you contact me on my email [email protected]) and i read it and took interest on it,if you don't mind i will like you to add me on this ID ([email protected]) so that i can send you my photo OK hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because maybe we can be a good friend anyway i will tell you more when you contact me on my email [email protected]
+ oczywiście tłumaczenie z translatora.

Nie zwróciłbym na to uwagę, gdyby nie adres Telepolis. Pytanie skąd?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #432408  autor: RablosMIX
 29 wrz 2010, 07:40
Dzialac dobrze dziala ale rano sprawdzam poczte e-mail a tu dziwny meil od mis phina;-) oco chodzi .kto to jest?

Rablos:)

 #432416  autor: WitekT
 29 wrz 2010, 08:44
Typowy, automatyczny spam... Proponuję w profilu ukrywać adresy mailowe. ;-)
  • Strona 7 z 45
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 45
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 45