DAJ CYNK
  • Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.
    :sign7:
Uwagi dotyczące serwisu - propozycje zmian, zauważone błędy, itp. Także komunikaty administratorów forum.
:sign7:
 #1154044  autor: babciagienia1p
 19 lip 2023, 00:16
Orange
Remington pisze:
16 lip 2023, 16:09
@msnet pytał pod koniec czerwca w Biurze Prasowym Orange i uzyskał odpowiedź, że w każdym salonie można zlecić przeniesienie numeru do prepaida.

Wygląda jakby miało miejsce kultowe zjawisko...
Dociekliwy redaktor zadawał operatorowi niewygodne pytania, więc operator - dla uspokojenia nastrojów - zapłacił redakcji za artykuł sponsorowany.
https://www.telepolis.pl/artykuly/ap/or ... la-kazdego
 #1154063  autor: msnet
 19 lip 2023, 11:30
TELEPOLIS.PL regularnie tworzy i publikuje teksty sponsorowane dla różnych firm, w tym operatorów telekomunikacyjnych, co wyraźnie zaznaczamy w tychże tekstach. Nie inaczej jest w przypadku Orange Polska, od którego regularnie otrzymujemy takie zamówienia. W ten sposób powstał między innymi i mój ostatni artykuł o oszczędzaniu w Orange na kartę.

Ostatnie zamówienia artykułów sponsorowanych przez Orange Polska nie ma nic wspólnego z problemem, w sprawie którego wysyłałem zapytania do Wojtka Jabczyńskiego, rzecznika Orange Polska, ani z zadawanymi przeze mnie pytaniami. To dwie niezależne sprawy i doszukiwanie się tu jakichś powiązań jest niedorzeczne.
 #1154064  autor: babciagienia1p
 19 lip 2023, 11:49
@msnet
Ok. Może - w tym przypadku - moje rozumowanie jest niedorzeczne...
Znam różne historie z drugiej strony. Zlecenie pakietu spotów reklamowych albo postraszenie wycofaniem reklam zamykało usta nawet tak najbardziej dociekliwym redakcjom, np. Uwaga TVN.
 #1154067  autor: LuiN
 19 lip 2023, 11:55
Ale my z Orange współpracujemy przy artykułach sponsorowanych od lat. Tymczasem Marian nieustannie podejmuje trudne tematy - i to dla wszystkich operatorów. Jedyna prośba, jaka padła z Orange, to bym skierował Mariana do Wojtka bezpośrednio, by szybciej dostawał odpowiedzi niż przez skrzynkę biura prasowego. Operatorom bardzo zależy, abyśmy dostawali odpowiedzi ASAP i bardzo szanują, że jesteśmy jednym z tych niewielu mediów, którym chce się zadawać pytania.
 #1154070  autor: Remington
 19 lip 2023, 12:40
Szkoda, że dotąd się nie wypowiedzieli w kwestii moich wątpliwości dot. bezpieczeństwa użytkownika we Flexie. Ze 3 mies. już minęły albo i lepiej (od publikacji prawie 5).

Żeby było ciekawiej, ktoś (bynajmniej nie ja) sam z siebie lub sugerując się moimi, zamieścił takie same uwagi w Sklepie Play. Również bez reakcji.
 #1154289  autor: KC-KARLOS
 20 lip 2023, 21:44
Remington pisze:
20 lip 2023, 21:31
Artykuł sponsorowany:
https://www.telepolis.pl/artykuly/ap/or ... ex-esim-ap

Powiem to w końcu, najwyżej bana/warna dostanę: to lekkie działanie na dwa fronty. Może w końcu warto zainteresować tematami pana Rzecznika Wojtka Jabczyńskiego, zamiast realizować wątki sponsorowane i nas, użytkowników ofert pomarańczowej sieci niepotrzebnie podjudzać?

> OFNK - wątek sponsorowany - vs. odrzucane reklamacje, niedziałająca promocja w czerwcu, celowe na szkodę Abonentów działania + maksymalna niekompetencja "doradców".
> FLEX - wątek sponsorowany - vs. problemy z zabezpieczeniami podnoszone przez Remingtona (sam też potwierdziłem niedoskonalenia w zabezpieczeniach apki obsługowej) + narzekanie części klientów w przypadku likwidacji tańszych planów i Video / Music Passów (które nadal działają w ofercie abonamentowej Orange).

Zderzają się opinie z forum na Telepolis + papka marketingowa operatora. Co jest gorsze?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154294  autor: Remington
 20 lip 2023, 22:22
Karlos20 pisze:
20 lip 2023, 21:44
Powiem to w końcu, najwyżej bana/warna dostanę: to lekkie działanie na dwa fronty. Może w końcu warto zainteresować tematami pana Rzecznika Wojtka Jabczyńskiego,

W kwestii Flexa:
Remington pisze:
19 lip 2023, 13:15
Zapytanie do rzecznika Orange posłała redakcja Telepolis kilka miesięcy temu…

Jeśli dobrze pamiętam, było to około marca. Moje wątpliwości powielił w międzyczasie ktoś w Sklepie Play i dziś na portalu. Czyli jednak nie są one istotne tylko dla mnie.

Natomiast jeśli chodzi o rozpatrywanie reklamacji itd. podałem wczoraj mój własny przykład. W wolnej chwili napiszę do UOKiK, bo odrzucanie reklamacji bez podania podstawy prawnej i niepodanie jej nawet po odwołaniu to grube przegięcie.
 #1154301  autor: pingpong123a
 20 lip 2023, 23:54
Karlos20 pisze:
20 lip 2023, 21:44
Zderzają się opinie z forum na Telepolis + papka marketingowa operatora. Co jest gorsze?
Najgorsza jest bezwarunkowa obrona interesów operatora, zamiast zwykłych użytkowników. Najlepszy przykład jest w opiniach pod pierwszym artykułem można przeczytać jaki Orange wspaniały jest, że za 5 zł daje 0,78 GB w roamingu a mógł dać 490 MB. Ciekawe jak obronią problem duplikatów.