DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów marki Apple, iPod-ów oraz iTunes - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów marki Apple, iPod-ów oraz iTunes - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #987621  autor: rebixpl
 07 kwie 2018, 07:26
Witajcie znalazłem iPhona 6s bardzo tanio powystawowy, zależy mi aby ekran nie był zarysowany itp, obudowa może mieć jakieś ryski. Ogólnie moje pytanie jest takie czy warto zaryzykować i kupić czy lepiej brać xiaomi mi a1?

Link do aukcji:
http://allegro.pl/iphone-6s-16gb-rose-g ... l#thumb/10

Czy w takim powystawowym iPhonie trzeba wymienić baterię?

A ta oferta jest ok?
http://allegro.pl/apple-iphone-6s-16gb- ... 6e961044c0
 #987647  autor: f0ku5
 07 kwie 2018, 13:32
Hej, obie aukcje wyglądają OK, ale to już od Ciebie zależy, czy chcesz używać taki telefon powystawowy.
Co do baterii to niestety nie dowiesz się, póki nie będziesz mieć telefonu już u siebie. W najnowszym iOS'ie 11.3 Apple wprowadziło możliwość sprawdzenia stanu baterii. Wydaje mi się jednak, że wymiana niestety będzie konieczna.
 #988731  autor: Kartasim
 13 kwie 2018, 15:56
W tej pierwszej ofercie zastanawia mnie jedna rzecz, skoro są używane i nie są to refabrykanty to jakim cudem jest 12 msc na telefon gwarancji? Tyle daje Apple na nowy, chyba, że sami naprawiają na własny koszt to ok. Cena 999 zł za 6s 16GB jest ok, bo 32GB używki kupisz za 1300 zł.
Co do drugiej oferty ja bym nie brał powystawowego, bateria do wymiany ( w 2018r 130 zł to warto) ale zawsze one są ma maksa rozświetlone. Ja raz pokusiłem się na Sony Ericssona powystawowego i miałem kłopoty z taśma, bo to był ten rozsuwany c905, oraz z głośnikiem. Ogólnie radzę omijać rzeczy powystawowe, bo są wyeksploatowane (tak kupiłem swój pierwszy laptop Dell i też oddawałem do serwisu).
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2018, 16:01 przez Kartasim, łącznie zmieniany 1 raz.
 #988733  autor: Kartasim
 13 kwie 2018, 16:03
Przecież sprzęt Apple zanosi się do dowolnego autoryzowanego sprzedawcy, który wysyła do serwisu, nie raz widziałem ściemy przy sprzedaży produktów z jabłkiem na gwarancje dwuletnie, które niby udziela sklep a nie producent.
Apple daje gwarancje tylko rok na swoje produkty, ale nalicza się od włączenia danego sprzętu, można ja poszerzyć kupując Apple Care. W sieciach sprzedają telefony jako outlet, bo ktoś wziął umowę przez Internet, pobawił się iPhonem i zwrócił w ciagu 14 dni.
Jeszcze jest możliwość ubezpieczenia telefonu przy kupnie nowego ale to jest ekstra płatne. W tedy tamta firma płaci za naprawę sprzętu albo dostarcza nowy lub jak nie ma takiej możliwości klient dobiera inny sprzęt do kwoty bazowej lub dopłaca do droższego różnicę. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że ktoś sprzedaje iPhone za 999 zł i sam na własny koszt naprawia, jak ekran kosztuje od 600 zł (mowa jest o oryginalnym).