Witam,
Mam następujący problem. Przedłużyłem umowę w Play i przy okazji kupiłem Iphone 3GS. Po zarejestrowaniu telefonu pojawił się komunikat brak SIM (oczywiście włożyłem kartę do środka;), poszedłem z tym do salonu w którym kupiłem Iphone i po wymianie karty na nową wszystko zaczęło działać, ale....
no właśnie następnego dnia zorientowałem się, że nie działam na zasięgu sieci Play, mój telefon wykrywa wszystkie pozostałe sieci poza Play. Zadzwoniłem do działu technicznego i powiedziano mi że jest to wina albo telefonu albo karty SIM. Poszedłem ponownie do salonu, a tam Pan, zapewniał mnie, że spotkał się już z tym problemem i muszę włożyć nowy typ karty SIM, który kosztuje 9 zł (tutaj pierwsza wątpliwość, abstrahując od 9 zł moim zdaniem pownienem dostać tę "nową kartę sim" za darmo). Niestety nowa karta SIM również nie działa w sieci Play:( Pozostaje zatem ponowna wycieczka do salonu i reklamacja telefonu (według tego co mi powiedzieli w BOK).
Nie znam się na stronie technicznej telefonów, mam jednak wątpliwość, czy to może być wina telefonu, jakiego rodzaju usterka techniczna może spowodować, że telefon nie wykrywa zasięgu tylko jednej sieci? W dodatku mojej, czyli Play? W pozostałym zakresie telefon działa bez zarzutów.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie jak go rozwiązać?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
Mam następujący problem. Przedłużyłem umowę w Play i przy okazji kupiłem Iphone 3GS. Po zarejestrowaniu telefonu pojawił się komunikat brak SIM (oczywiście włożyłem kartę do środka;), poszedłem z tym do salonu w którym kupiłem Iphone i po wymianie karty na nową wszystko zaczęło działać, ale....
no właśnie następnego dnia zorientowałem się, że nie działam na zasięgu sieci Play, mój telefon wykrywa wszystkie pozostałe sieci poza Play. Zadzwoniłem do działu technicznego i powiedziano mi że jest to wina albo telefonu albo karty SIM. Poszedłem ponownie do salonu, a tam Pan, zapewniał mnie, że spotkał się już z tym problemem i muszę włożyć nowy typ karty SIM, który kosztuje 9 zł (tutaj pierwsza wątpliwość, abstrahując od 9 zł moim zdaniem pownienem dostać tę "nową kartę sim" za darmo). Niestety nowa karta SIM również nie działa w sieci Play:( Pozostaje zatem ponowna wycieczka do salonu i reklamacja telefonu (według tego co mi powiedzieli w BOK).
Nie znam się na stronie technicznej telefonów, mam jednak wątpliwość, czy to może być wina telefonu, jakiego rodzaju usterka techniczna może spowodować, że telefon nie wykrywa zasięgu tylko jednej sieci? W dodatku mojej, czyli Play? W pozostałym zakresie telefon działa bez zarzutów.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie jak go rozwiązać?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc!