Moje pytanie dotyczy reklamacji telefonu marki Nokia model e52.
W poniedziałek zanoszę go do reklamacji, ale przed tym chciałbym wiedzieć, czego mogę domagać się od serwisu ponieważ:
Po 2 miesiącach od zakupu zepsuł się uchwyt do nawigacji w telefonie. Nie reklamowałem go bo po prostu- nie miałem na to czasu. Dowiedziałem się natomiast, że na akcesoria firma nokia daje 6 mcy gwarancji. Czy jest to zgodne z prawem ? Przecież minimum gwarancji to 12 mcy ?
Pomijam kwestię szybko rysującej się tylnej części obudowy z odpadającym lakierem. Telefon przede wszystkim zawiesza się bardzo często, po wejściu do menu pokazują się "krzaki" na dole ekranu, a po włączeniu aparatu lub otwarciu zdjęcia z galerii- telefon wyłącza się.
Jego ponowne włączenie jest wręcz niemożliwe- trwa to nie raz 20-30 min.
Pobliski
serwis komputerowy katowice poradził, aby bez zwłocznie oddać telefon na gwarancji.
Czy mogę liczyć, że w związku z tak dużą liczbą wad, telefon zostanie wymieniony ?
Czy ktoś ma doświadczenie z podobnym problemem w tym modelu ?