• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #342891  autor: melipone
 25 cze 2009, 20:54
witam, właśnie go kupiłam, to mój pierwszy samsung, oraz telefon z systemem, więc jestem zielona, pytanie, da radę wgrać jakieś nowe stery żeby był głośniejszy (choć nie jest źle), drugie, mam internet przez wifi w laptopie z kablówki, ale jak jest lapek wyłączony, to chciałabym się podłapać pod tą sieć wifi, fon widzi sieć, ale nie chce się z nią łączyć, mam 15 znakowe hasło, czy nie za długie? wpisuje je i nic się nie dzieje, zna ktoś jakiś poradnik, co zrobić żeby złapać wifi (podkreślam że w domu stoi u mnie modem z anteną od sieci kablowej, to nie jest router)?
Ostatnio zmieniony 05 lip 2009, 21:26 przez melipone, łącznie zmieniany 3 razy.

#342920  autor: Bartosz0013
 25 cze 2009, 22:28
Ja mam I550 więc to "prawie" to samo.
Wgraj jakiś inny odtwarzacz niż standardowy, to będzie grał głośniej. Do tego wgraj nawligację Garmina. A inne programy to już wg potrzeb ;]
Ale jakbyś chciał używać tel do navi to kup ładowarkę samochodową, bo tak to 4-5h i bateria pada :/

#342967  autor: vinc
 26 cze 2009, 07:31
melipone pisze:da radę wgrać jakieś nowe stery żeby był głośniejszy (choć nie jest źle
Nie ma takiej opcji.
melipone pisze:kupiłem używanego, jest w nim karta, tam jest (jak podłączam przez usb na przykład) to na karcie jest sporo jakichś katalogów, rozumiem, że one tam muszą być? nei mogę sobie stworzyć własnych?
Być może ktoś nie sformatował karty pamięci. Wobec tego dla pewność zrób format karty z poziomu telefonu.

Obrazek

#343115  autor: melipone
 26 cze 2009, 23:39
ok, nawigacja działa, ale gdzieś czytałam o jakimś mangerze zadań (taks manager), jak to się nazywa? no i jeszcze mam pytanie, czy garmin xt to działa w trybie a-coś tam, że niby pobiera jakieś dane z sieci?? bo jeśli tak, to słyszałam, że trzeba zająć się jakimś plikiem żeby nie robił autostartu...