• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #219168  autor: macgan
 05 wrz 2007, 21:45
Witam. Chciałbym kupić N95 - chodzi dokładnie o allegro... Ale jest tego tyle, że trudno wybrać odpowiedni model... Nie wiem czy warto kupować telefon z niby to gwarancją producenta, ale wgrywanym polskim menu i niby to fabrycznie bez sim-locka? czy gdy wgra się PL to wtedy gwarancja jest aktualna? Nie chce przepłacać za modele Nokia POLAND, bo kosztują dużo więcej... Jeżeli ktoś miał podobny problem i jakoś go rozwiązał to proszę o pomoc. Dzięki i pozdrawiam...

Od moda:pamiętaj by tematy zakładać wten sposób. poprawiłem
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2007, 21:57 przez macgan, łącznie zmieniany 1 raz.

HALA MADRID

 #219176  autor: [email protected]
 05 wrz 2007, 21:59
z tego co wiem to wgranie polskiego menu nie kasuje gwarancji a co do sim locka to musisz zaufac sprzedawcy skoro tak napisal to mozliwe ze tak jest ;)
pamietaj ze gwarancja dziala na podstawie zakupu (paragon/fv z nr imei telefonu)

 #219231  autor: macgan
 06 wrz 2007, 07:44
Czyli nie muszę się martwić tym, że jak kupię z wgrywanym polskim softem to stracę gwarancję?? :?

HALA MADRID

 #219232  autor: Klusek
 06 wrz 2007, 08:07
Aby wgrać polski język trzeba zminić PC a to już unieważnia gwarancje :)

Obrazek
Obrazek

 #219234  autor: macgan
 06 wrz 2007, 08:09
A np jeżeli zrobiłbym to w serwisie nokii??

HALA MADRID

 #219279  autor: piotrz
 06 wrz 2007, 13:51
to nie.

 #219574  autor: macgan
 07 wrz 2007, 16:57
Tak mi odpisali Nokii:
"Witamy w Dziale Obsługi Klienta Nokia,

Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości zmiany opcji językowych na inne niż oryginalnie przypisane do telefonu.
Autoryzowane serwisy Nokia takiej usługi nie prowadzą. Informujemy również, iż samodzielna zmiana języka doprowadzi do utraty gwarancji."

Czyli jednak nie da się mieć polskiego menu w zagranicznym telefonie bez utraty gwarancji... :?

HALA MADRID

 #219606  autor: dechomenon
 07 wrz 2007, 21:37
macgan pisze:Tak mi odpisali Nokii:
"Witamy w Dziale Obsługi Klienta Nokia,

Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości zmiany opcji językowych na inne niż oryginalnie przypisane do telefonu.
Autoryzowane serwisy Nokia takiej usługi nie prowadzą. Informujemy również, iż samodzielna zmiana języka doprowadzi do utraty gwarancji."

Czyli jednak nie da się mieć polskiego menu w zagranicznym telefonie bez utraty gwarancji... :?
jeśli takie mają procedury to niestety, ale wydaje mi się że jak byś się udał do serwisu nokii i pogadał tak normalnie to może by się udało coś załatwić w parlamentarny sposób...

 #219905  autor: macgan
 09 wrz 2007, 11:02
lepiej nie ryzykować i poczekać aż stanieją te "polskie"... a tanieją z dnia na dzień :D

HALA MADRID