• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem

 #149076  autor: MarcinK
 03 lut 2007, 07:37
makabra to mało powiedziane, ale cóż.......

 #149364  autor: Krisu6230i
 03 lut 2007, 17:12
Tankian, a w federacji konsumentow probowales, albo chociaz postraszyc ich nimi (ten serwis)?
stwierdzenie ze usterka jest mechaniczna wedlug mnie nie zalatwia sprawy bo rpzeciez mechanizm sam jest mechaniczny jako taki bo to slider i jak sama nazwa wskazuje mechanizm = "cos z mechanika".
a ta usterka jest od samego poczzatku posiadania sluchawki i z ciekawosci ile czlowiek wydajacy kupe szmalu na telefon musi zaplacic za "naprawe w ramach gwarancji"?
swoja droga moze wychodza z alozenia ze skoro dalek oklo 2k za telefon to mozna cie wydoic i za naprawe :/

/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/

 #149368  autor: lookass
 03 lut 2007, 17:16
Krisu6230i tak Tankian kierowal sprawe do rzecznika praw konsumentow tak jak pisal troche wyzej lecz nie wyjasnil nam co on odp a moze poprostu jeszcze nie dostal odp ?

 #149482  autor: MarcinK
 03 lut 2007, 21:26
więc tak, nie zgłosiłem sprawy do rzecznika z jednego prostego powodu. Byłem w piątek w urzędzie ale dowiedziałem się, że rzecznik przyjmuje tylko od poniedziałku do środy do piętnastej ( no i tu problem, pracuję do 15 w innym mieście) ale można się telefonicznie umówic na czwartek do 17 i to mam zamiar w poniedziałek zrobic, jak się cos więcej dowiem, będziecie pierwsi z ktorymi sie wiedzą podzielę :wink:
i sprawy tak nie zostawię,
wczoraj byłem juz lekko podłamany i gotowy zapłacic za naprawę, ale dziś pewna osoba z tego forum bardzo mnie podbudowała, babeo, dzięki

 #150074  autor: piwosz
 05 lut 2007, 02:39
dlatego nie lubie roznego rodzaju udziwnionych telefonow,zadnych klapek,slajderow,obrotowcow i innych scyzorykow :/ wezcie takie n90 i n93,niech tam sie cos poluzuje i po telefonie! Bo w ramach gwarancji Ci tego nie zrobia,a ten przypadek jest przestroga dla innych... I chocby niewiem jak to idealnie i starannie bylo wykonane mechaniczna czesc kiedys sie zuzyje...

:occasion5:

 #150103  autor: dechomenon
 05 lut 2007, 09:41
zgadzam sie z piwoszem....bo jeśli N-series sie chrzani a co dopiero telefony z niższych półek?

 #150107  autor: frgt/10
 05 lut 2007, 09:47
No ja może nie mam N80, ale 6280. Oddałem ją do serwisu w celu pozbycia się problemów z mms'ami i małą ilością pamięci - powiedzieli mi, że od 2 dni do (uwaga!) 2 tygodni! Bo być może wysyłany do Warszawy. Ja jestem ze swoją prawie już niedziałającą n6100, a wieści o telefonie nie mam. Na stronie serwisu (można sprawdzać status) jest: Telefon w naprawie :evil: Ehh nokia i ich gwarancja/serwis. Gdyby nie to, że telefon mi się naprawdę podoba to bym zaczął go już sprzedawać! :evil:

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477

 #150147  autor: piwosz
 05 lut 2007, 11:25
nie chodzilo mi ze wszystkie nokie serii n sa bee ale wszelkie telefony rozkladane rozsuwane i obracane sa mniej zywotne niz jednobrylowe:) chociaz przyznaje sie ze mialem kiedys ochote na klapkowca ale kupic nowego i sprzedac po dwoch miesiacach:p bal bym sie dluzej trzymac taki tel:p

:occasion5:

 #150281  autor: MarcinK
 05 lut 2007, 17:24
Piwosz, tu nie o to chodzi, po prostu serwis Nokii jest cwany, za pieniądze to owszem, zrobią zaraz. Ale nie poddaję się, w tym tygodniu sporo się nachodzę ( rzecznik praw konsumentów, federacja konsumentów) i najwyżej będę się procesował. Bo nie chce mi się to jakoś w głowie zmieścic, że tak drogi telefon a po 4 miechach juz tak wyjeżdzony, a cholera, dbam o moją n80, nie po to charowałem jak wół by ją sobie kupic.
A tak na marginesie, tłumaczenia serwisu są pokrętne bo znam ludzi z n80 którzy takich porblemów z szyną nie mają :wink:

 #150285  autor: lookass
 05 lut 2007, 17:30
dokladnie znam juz kilka takich przypadkow ze servis mowi za kase zrobimy i ludzie sie na to goda :/ ale Tankian doprowadzi sprawe do konca, tez znam ludzi przydkladowo kumpel ma juz z 8 miesiecy cos kolo tego i nie ma zadnych problemow i jeszcze nie szanuje jej
mysle ze dopniesz swego zycze powodzenia w dalszej walce :wink:

 #150445  autor: piwosz
 05 lut 2007, 23:48
sam bylem swiadkiem jak oddali gosciowi telefon bez naprawy bo stwierdzili "zalanie":P (n6230i) i do tego uniewaznili gwarancje... az sie balem moja zostawic na zwykle uaktualnienie(ze tam jakas krople potu znajda i szlag trafi gware:/) ale podejzewam ze w kazdym serwisie kreca tak samo(czy to nokia czy siemens , czy jeszcze moto albo SE:), a w Twoim przypadku moga sie wykrecac tym ze to "uszkodzenie mechaniczne nie podlegajace gwarancji"... od razu nasuwa mi sie przy tym pytanie : to po co w takim razie nokia zrobila taki telefon,gdzie przy kazdym rozsunieciu sie zuzywa costam w srodku i powstaja luzy?????(swoja droga ciekawi mnie jak oni oceniaja zywotnosc takich ruchomych elementow???) mowisz ze dbasz o nia, wierze Ci, bo sam wiem jak to jest wydac kupe ciezko zarobionej kasy na telefon,ale obiektywnie patrzac nie da sie stwierdzic na miejscu czy Ty o nia dbales czy nie(no... po stanie obudowy tylko...) i w zadnym wypadku nie chce tu usprawiedliwiac serwisu!!! podoba mi sie to jak ta sprawe zalatwiles na miejscu przy odbiorze(wytyczne na temat luzow w n80, chcialbym zobaczyc mine tego goscia jak nie potrafil na to nic odpowiedziec:D) sciaglem tez film jakie to luzy, no i nieprzyjemnie sie sluchalo tego stukotu...;/ POWODZENIA i informuj nas:)

:occasion5:

 #150453  autor: Krisu6230i
 06 lut 2007, 00:15
skoro nokia robi slidera i daje gwarancje to ja rozumiem ze przewidziano iz w caiglu 2 lat rozsuwajaci zsuwajac sluchawke, uzywajac jej normalnie, nie powstana jakies uciazliwe usterki na szynie i ogolnie w calym mechanizmie.
no co ci na to gosc w serwisie odpowie? to jest logiczne i racjonalne a zatem jedyne sluszne podejscie do tego tematu.
pomijajac to za dwa kafle to ja bym nie popuscil!

/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/

 #150467  autor: MarcinK
 06 lut 2007, 07:00
akurat, że dbam to mogę udowodnic ;) patrząc na sam telefon. Oglądałem n80 z 8miesięcznym stażem, ktoś musiał nieźle traktowac telefon. moja obudowa jest bez żadnej rysy, a czy ją zmieniłem akurat latwo poznac tak, że myślę, że szanse mam.
I nie popuszcze no chyba, że urzędy reprezentujące prawa klientów stwierdzą, że to walka z wiatrakami.

 #150745  autor: MarcinK
 06 lut 2007, 21:28
Witam wieczorną porą,
Dziś przeżyłem szok. Pojechałem dziś do serwisu Nokii w Gliwicach na Bytomskiej, czyli firmy Sacel. Zanim przejdę do meritum powiem, że N80 jest w serwisie, ludzie z Sacela obiecali zrobic wszystko by naprawic usterkę w ramach gwarancji.
A teraz całe kuriozum
1. pracownicy Sacela wyśmiali diagnozę serwisu CRC w katowicach, koleś sobie skserowal i caly serwis piał ze śmiechu jak to czytali :lol:
2. na pytanie czy istnieją jakieś wytyczne co do serwisu n80 dostałem odpowiedz, owszem, są i luzy w mojej n80 nadają się do naprawy na gwarancji.
3. I to chyba najważniejsze, w gliwicach zostałem po prostu dopieszczony, potraktowano mnie jak klienta biznesowego, osobę, która myśli o tym by po n80 przesiąśc sie na np n95.
jednym słowem, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli, a Wam wszystkim odradzam CRC :evil:

 #150751  autor: Forest
 06 lut 2007, 21:36
W tym kraju ile się człowiek musi namęczyć, żeby cokolwiek uzyskać :lol:

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

 #150753  autor: lookass
 06 lut 2007, 21:38
to super ze wszystko sie wyjasnilo ;) i z Twoja n80 bedzie ok ;] a co do n95 mysle ze nie warto ma slabszy wyswietlacz niz n80 ale to tylko tak nawiasem ;] wiadomo CRC chcialo zarobic :|

 #150756  autor: MarcinK
 06 lut 2007, 21:42
lookass pisze:wiadomo CRC chcialo zarobic :|
ale oni mi nawet naprawy za opłatą nie zaproponowali :wink:
a co do N95, no tak, tylko QVGA, ale za to GPS, i inne pierdoły :lol:

 #150758  autor: przemek910
 06 lut 2007, 21:47
Tankian pisze:a Wam wszystkim odradzam CRC :evil:
I tu się z Tobą zgodzę. W mojej 6230i mimo faktycznej awarii wyświetlacza nie wymienili go :/ Napisali wręcz że wszystko jest OK :|
Co innego było 3 lata temu. Wtedy sam zepsułem wyświetlacz w S55 i wymienili w ramach gwarancji :D

Tankian, stan swojej naprawy mogłeś sprawdzić tutaj: http://www.crc-polska.com/pl/?go=stan

 #150822  autor: MarcinK
 06 lut 2007, 23:20
Kin, niemniej CRC mial moj nr telefonu i mail, obiecali oddzownic jak tylko telefon wróci z wawy, a oni go tam w ogóle nie wysłali ani mnie o tym nie powiadomili :wink:

 #150828  autor: piwosz
 06 lut 2007, 23:28
no to git:D a dzis w pracy siedzialem i sobie pomyslalem zeby Ci zaproponowac inny serwis, zebys mial porownanie:) a nawet jutro bym placil rachunek za telefon a obok jest salon/serwis nokii to bym wszedl i zapytal o ta sytuacje, tak z czystej ciekawosci:)

:occasion5: